Laat ik graag aan iemand anders over, ik ga zo uit - wel met mate wegens 4 mei natuurlijk. @Floris155 wellicht?
Het gaat op een gegeven moment vanzelf weer makkelijker!
Ik denk niet dat je het horloge gesloopt hebt maar eerder dat het defect duidelijk werd toen jij hem helemaal opwond.
Het feit dat ze je een vervanger hebben gegeven laat wel zien dat ze eigenlijk weten dat het niet kan/hoort. Als het echt door verkeerd gebruik komt namelijk hoefden ze je niks te geven en zullen ze dat dan dus ook niet doen.
Jammer dat ze je met een schuldgevoel laten vertrekkenā¦
Ik stop altijd met draaien tot ik een soort terugslagje krijg. Gaat na ongeveer 20 slagen, dan gaat ie tegenstribbelen en dan stop ik
Ik weet alleen dat je een horloge wanneer hij helemaal is opgewonden
dat je hem niet op straat moet laten vallen, en ook niet als hij niet helemaal is opgewonden.
Onzin⦠wind mijn Hamilton altijd maximaal op
Mij valt op dat we het hier hebben over 30 slagen, 20 slagen, stoppen, doorgaan, onzin verhalen, horloges slopen, defecten⦠Maar niet weten waar het over gaat.
Dus @vouwfietser: Welk horloge is het en wat voor uurwerk ligt er in?
Ik draai al mijn winders tot het eindā¦eerst deed ik 25 keer ofzo maar dan paar dagen later komen ze tekort tijdens een nacht ofzo en staan ze stilā¦bij mijn automaten heb ik het idee dat je door kan bliven draaienš¤(wel met opwind functieš)
Automaat klopt volgens mij ook i.v.m. de slipkoppeling. Maar of het nou goed is heel veel door te draaien, geen idee.
Hou meestal tussen 30-40 aanā¦
Lange of korte slagen? Ik draai altijd 45 korte slagen.
Gewoon afwisselen, hou je het ook langer volā¦
Denk kortā¦zijn eigenlijk halve draaienā¦niet helemaal rondš
32 slagen van 86,53 gradenā¦
Hemeltjeā¦
Subtielā¦
Hahahašš
Zowiezo altijd op en neer draaien.