Je Moet kiezen.. duiker of chrono als dagelijks horloge.

Stel je wilt een stoer ‘sportief’ horloge voor dagelijks gebruik en je moet kiezen uit een Duiker of een Chronograaf welke van de 2 gaat het dan worden…??

9 likes

Maak even een poll…

Mijn keuze: Duiker, een Chronograaf verveelt snel. Je gebruikt de functie in de praktijk nauwelijks en dan heb je veel te veel onnodige wijzertjes. Ik heb beiden in bezit en de duiker zit veel vaker om de pols.

6 likes

Ja zeg, dit is wel een heel vage keuze. Er zijn zo veel verschillende chronografen en nog meer verschillende duikers.

Of je koopt gewoon een duiker met chronograaf. :man_shrugging:

2 likes

Een duiker chronograaf

9 likes

De duiker

1 like

Poepen en belasting betalen. Da’s het enige dat ik ‘moet’.

4 likes

Voor mij een duiker. Draag ik al jaren bijna elke dag.

1 like

beide

1 like

Alle andere sportieve horloges:

hqdefault

9 likes

Een duiker zonder toeters en bellen. :+1:

2 likes

Duiker vanwege de betere afleesbaarheid. Chrono te druk en functie die bijna niemand gebruikt. Datum is belangrijker.

2 likes

Doe maar een duiker, lekker simpel en geen miniwijzers om het een en ander mee af te lezen.

3 likes

13 likes

Beiden vind ik niet erg geschikt voor dagelijks gebruik. Hangt er ook vanaf hoe je dagen eruit zien natuurlijk.

Een mooi horloge uitzoeken is makkelijk, eentje die je elke dag wilt dragen is een stuk moeilijker. Ik denk dat er meer parameters zijn dan chrono en of duiker

2 likes

En die is inclusief chronograaf!

Simpel. Deze duiker met crhonofunctie.

De Jaeger leCoultre deep sea chronograph.

.
.

13 likes

Duiker

Duiker, altijd stoer en sportief, soms zelfs klassiek en sportief.
En dan sportief als in robuust en waterdicht.
Mn chronografen zijn ook 10 bar WR, ook mn Speedmaster, maar al die uitstekende pushers zijn kwetsbaar.

7 likes

Chrono

Duiker.
Kan veel meer hebben. Met de bezel kan je ook genoeg timen.

1 like