Je mooiste duiker?

:pleading_face:
Deze moest echt even op me groeien, maar vind hem inmiddels erg tof

8 likes

Ik mis alleen een merk/logo op de plaat. Nu te leeg. :grin:

Nja, ik vind het juist wel eens verfrissend om niet het obligate logo op 12 te hebben. Het gaat om een 39mm horloge met vrij brede bezel. Die 26mm die dan over blijft voor die wijzerplaat maakt het nou niet direct een leegte ter grootte van de gemiddelde Daniel Wellington, hoor.

Als het iets all-dial zou zijn zoals een Flieger zou ik het roerend met je eens zijn.

Bij een flieger stond van origine juist weer geen logo op de plaat :grimacing: We staan hier lijnrecht tegenover elkaar!!

Hahahahaa, ik snap jou en ik weet ook dat jij weet waar je over praat, want je hebt hem kunnen bepotelen, om kunnen doen etc etc Dus terecht en vanzelfsprekend dat ie hoog in achting staat. Maar als het gaat om het echte duikersgevoel, dat praktische dat een duiker mag en moet hebben, dan scooort deze Fransoos ook bij mij wel heel heel hoog. (en ik denk ook hoger dan die 925 want die ziet er gewoon net iets te luxueus uit) Vond het ook zwaar teleurstellend dat ie er niet was nadat ik bordje Emmeloord had gepasseerd en gestopt was bij het juiste huis (vlak bij waterrrrrr :wink: Ik wilde dat ding voelen en om de pols hebben. Ook benieuwd of de opmerking van @koekoek hout zou snijden. Op fotoos wordt dat anders beleefd dan irl… soms.
Ik meld me weer als ik de auto met de neus richting noorden ga… en dan moet ie om. Misschien ga ik daarna om :slightly_smiling_face:

1 like

:joy: vergeet die 925! Je moet echt zijn 3548 hebben, hoor!

Ik zelf vind dit echt toffe duikers


10 likes

8 likes

Hahahaha, Onno kerel, uit jouw rijtje moet in ieder geval die Panerai verwijderd worden, want waterdicht is ok, maar geen draaibare bezel, dan ben je gediskwalificeerd.
En als die Panerai eruit is dan vult mijn zilvering dat gat wel weer. Mind you, ik heb het niet over dat gat tussen band en kast hè :roll_eyes:

Plaagstootje voor Groningen hieronder:

Edit: die Sinns zijn waanzinnig. En jouw unieke blauwe vind ik de mooiste 1
:facepunch::sunglasses::+1:

10 likes

Frank! Je doet me pijn!

1 like

Ook deze twee zijn ondanks echte toolwatches mooie duikers :sweat_smile:

9 likes

Mooi van lelijkheid.

Mika

4 likes

JA man

1 like

13 likes

Met zijn oranje minuutwijzer en 50 atm. Een prachtige duiker .

15 likes


19 likes

11 likes

3 likes

Mijn good old pyf028 tuna!
Al 6 jaar in bezit (record!)

10 likes

2 likes

image

7 likes