Je ultieme droomhorloge

Zo iets geloof ik:

3 likes

VC Patrimony minute repeater:

4 likes

2 likes

3 likes

Girard Perregaux 1966
[URL=http://s419.photobucket.com/user/monochorme/media/monochrome/Girard-Perregaux/girard-perregaux-gp1966-small-seconds-date-01_zps16deeec1.jpg.html]

[/URL]

2 likes

Wat een prachthorloges komen hier voorbij :blush:
Zo kan je echt zien dat horlogerie een kunst is op den top.

Hier kan ik naar blijven kijken. En niet omdat ik wil weten hoe laat het is :heart_eyes:

Met een cognac bandje in dezelfde stijl als wisselband :smile: Veel mooier wordt het niet;

5 likes

Ik denk dat ik maar eens een crowdfunding ga opstarten :grin:

7 likes

Heb niet zo’n dure smaak.

2 likes

Voor mij deze Omega

2 likes

Een ouwe planetarium van Christiaan van der Klauw. Tegenwoordig in nieuwe handen met een nieuwe uitstraling.

Omdat er al zoveel Lange’s ( :+1:) voorbij gekomen zijn & om te bewijzen dat ik niets tegen Zwitsers horloges heb, de Moser Endeavour Perpetual Calender:

Prachtige, eenvoudige perpetual & daardoor extra bijzonder. Zou Duits kunnen zijn :grinning:.

3 likes

De Tardis

Een tijd ‘machine’ dus.

Grt.

6 likes

Ze hebben gewoon te veel mooie modellen. Deze is zeker erg mooi. Liever niet in goud, maar ja, wat zeur ik, die kan ik toch niet kopen (of ik moet de auto verkopen).

Wat een mooie video’s. Persoonlijk vind ik de baguette wat te overdreven met al die diamanten.

2 likes

Ik heb net mijn ultieme droomhorloge gevonden :heart_eyes:

1 like

Mijn droomhorloge Fortis Daybreaker Stealth, Zeer bijzonder ! :
chronograph, mechanical alarm, GMT, two power reserve indications, hour, minute, permanent small second, 12 hour and 30 minute counter, date indication, AM/PM indication, tachymeter

Ongeveer € 13.000,00

sS

3 likes

3 likes