Je ultieme droomhorloge

Die IWC is mijn “nummer 2” droomhorloge !

Tag heuer
Monaco V4 Tourbillon
80.000 euro

http://youtu.be/fOG_XQDyzvE

1 like

Ik zou best blij worden van dit oude (militaire) beestje

7 likes

Nog ff doorsparen…

2 likes

Mooi die day date. Niet te groot en een prachtig ontwerp. Maar die met de crème wijzerplaat vind ik mooier…

Mooi is hij zeker. Ik twijfel tussen blauw en zwart, hou alleen niet van de leren bandjes…

Ik vind leer juist wel passen bij zo’n eizeiger

Doe mij dan maar de Jaquet Droz The Bird Repeater Watch die hier wordt beschreven, en waarvan je hier een mooie video kunt zien. Koopje voor $ 470.000 (als je 1 van de 3 de Powerball winnaars bent dan)

2 likes

Hyt H1 voor mij.

Rond de 80k dacht ik… (N)ooit komt die er!

3 likes

Hahaha precies. Algemeen bekend dat Daniel Craig een groot Rolex liefhebber is. Hij is zelfs een keer op een James Bond Gala verschenen met een Rolex om. Omega kon dat niet erg waarderen, en Daniel is op de vingers getikt.

1 like

JLC Gyrotourbillon. Zo mooi om hem te zien “draaien”

10 likes

Zeker, zou ook eigenlijk niet echt weten wat voor andere band er mooi op zou staan. Een stalen of mesh band is ook niks.

Een 2998

2 likes

Mijn ultieme droomhorloge is de Speedmaster, om precies te zijn die op deze foto. Als eerste op de maan gedragen en daarna gestolen toen het werd verstuurd naar het Smithsonian. Je zult hem toch tegenkomen als je de zolder van je overleden (criminele) opa aan het leegruimen bent :wink: Prijs is waarschijnlijk niet in geld uit te drukken.

2 likes

Is dat perlon op de foto? :smile:

Met een levenslange passie voor “all things Italian”, Firenze als tweede thuisstad, en ruim 2000 duiken in mijn log kan het niet anders dan een Panerai worden, in mijn geval. Ik vind ze bijna allemaal prachtig, en zou deze best in de horlogebox willen verwelkomen. Niet dat ik hem zou durven dragen, maar dat is weer een ander verhaal :smile:

Panerai “Lo Scienziato”; Pam 00528, oftewel de Luminor 1950 Tourbillon GMT Ceramica. Prachtig promofilmpje, btw…

2 likes

Voor mij deze dan toch wel:

Komen wel echt veel duren horloges voorbij hier.

Mijn droom horloges zijn toch wel.
de Omega Speedmaster Dark Side Of The Moon vintage black en een Rolex Sub.

Voor de rest ben ik nog niet echt een dresser tegen gekomen waar ik helemaal weg van bent.

Dromen niet altijd te hoog in zetten anders wordt het zo moeilijk waarmaken :stuck_out_tongue:

Schitterend, absolute grail die Patek

Ik ben een bescheiden mens

3 likes