Jenny caribbean swiss

Is oude duik horloge van m’n vader, hij wou hem weggooien

3 likes

Ok, ik zou em niet weggooien.

En laat me anders even weten waar z’n kliko staat.

6 likes

Hahaha, ik kan er niet zo veel informatie over vinden ,heb jij misschien tips

Hier heb je er bijvoorbeeld 2.

Die philips watches zijn iets minder waardevol omdat er geen Jenny opstaat.
Let wel, dit zijn handelaars/juweliers prijzen. Die liggen hoger dan je als particulier er voor mag verwachten.

Het is overigens vrij simpel, je typt op google jenny caribbean 1500 hi swing en vervolgens ga je naar afbeeldingen.
Ik heb geen zin/tijd het helemaal voor je uit te zoeken maar zodoende kan je er in ieder geval zelf gedegen onderzoek naar doen.

Laat je vader het in ieder geval niet weggooien, het horloge heeft waarde.
Die losse rode bezel die je er bij hebt, heeft ook waarde.

2 likes

Mocht het horloge weg gaan koop ik het graag over voor een marktconforme prijs :slight_smile:

Ik verzamel deze horloges :sunglasses:

1 like

Zie bericht die ik.gestuurd heb.

Hapt ie niet snel genoeg?

3 likes

Houden, opknappen en van genieten!

En anders voor veul geld verkopen!

3 likes

Inderdaad opknappen en houden!
Mooi aandenken en wordt alleen maar meer waard!
En laat je niet gek maken hier.

Hapt? Dat klinkt niet echt vriendelijk. Ik zou hem houden als die van mijn vader was. Maar als dat niet hoeft mag ik best mijn interesse tonen toch en alvast aangeven wat de waarde is zodat hij eerlijk weet wat voor een horloge hij heeft.

Sluit ik me 100% bij aan. Komt nooit meer terug. Legio voorbeelden op hf die spijt als haren op hun hoofd dat ze een horloge met emotionele waarde van de hand gedaan hebben. @eddio is je beste bron van informatie imo

1 like

En wat vond je m waard dan?

2 likes

Heb je een bod gedaan dan?

Nah. Maar een deel van de “hulpvaardige” leden scalpen vooral.

Ik verzamel alleen polerouters.

1 like

Daar hou ik niet van. Heb gezegd in deze staat zonder service zeker 1000 euro.
Heb hem ook gewezen op Watchuseek waar veel fans zitten van Jenny.

3 likes

Nou dat lijkt me hier niet aan de orde. Z’n vader wilde het horloge weggooien en nu het iets waard blijkt te zijn, gaat het in de verkoop natuurlijk.

2 likes

Mooi artikel!

1 like

Hier ook al een heel stuk.geschiedenis.

1 like

Servicebeurt en nieuw glaasje of oppoetsen. Staat van de bezels is volgens mij best goed voor zover je kan zien op de slechte foto.

2 likes

Je hebt hier iets speciaal in handen. Die van mij is kwa wijzerplaat slechter als die van jou maar voor die van mij is al vaker een flink bedrag voor geboden. Ik zou hem laten service door iemand hier op het forum die goed bekent staat.

5 likes