JLC lovers

Tijd dat hier weer eens wat gebeurt. Mijn UT Moon dan maar:

22 likes

Kun je me wat preciezere informatie over dit stukje kunst geven? Ik ben me sinds een week steeds meer in de horlogekunst aan het verdiepen en ik heb zelden zo een prachtig horloge gezien. Hij staat voor mij hoog aangeschreven bij de omega seamaster deVille 1959 datejust en de longines conquest 750. Ik feliciteer je om je uitstekende smaak in horloges

Vrij minimalistich design, 34mm ex kroon en een cal 800/C erin.

Zij niet enorm zeldzaam en denk ik goed te krijgen <€1500

Dankjewel. Ik probeer me net in de markt te werken. Ik zie deals voorbijvliegen die ik ieder zo zou nemen, zoals net een prachtige seamaster caloendar uit 1957 voor niet meer dan 680 euro. Patina aan de case maar geen foto’s van de achterkant of de movement. Zoals je merkt is het niet helemaal 100. Omdat ik zoiets te laat spot en wel een prachtig horloge wil vinden (echt vanzelfsprekend) moet ik me er blijkbaar meer in gaan verdiepen

1 like

Deze ziet er hetzelfde uit als mijn JLC. Stijlvol horloge voor alle gelegenheden.

Maar dit is zeker een apart exemplaar, kom je niet veel tegen.

5 likes

Dit topic maar wat nieuw leven inblazen. Memovox om de pols en een tweede JLC op het oog. :sunglasses:

9 likes

Hallo Klugt1990, gewoon nieuwsgierig, maar ik ben zeer benieuwd wat die tweede wel gaat worden die je op het oog hebt.

Futurematic!

1 like

Ha, ik begrijp het.
Heb je al ergens een op het oog, of ben je nog zoekende.
Ik heb er nog een stuk of 10, waarvan ik nog een aantal moet restaureren.
Die komen er zeker nog aan.

1 like

Nog zoekende, maar wel een voorkeur voor een stalen Europese versie. Stuur maar een PB als je daar eentje van hebt!