Die bedoelde ik natuurlijk.
Dan snel een keer gaan kijken bij de boutique…
Die bedoelde ik natuurlijk.
Dan snel een keer gaan kijken bij de boutique…
Prachtig😍
Prachtig. Ik kwijl van dat ding. Alleen ben ik in dubio. Zwarte of grijze wijzerplaat.
Mijn allerlaatste grail. Zal wss 2019 worden als t meezit. En ik geen tussenpauzen aanschaf…
Eerst maar dit jaar t eigen huisje
Mijn absolute Grail, maar waarschijnlijk de grijze dial! Geweldig geniet er ten volste van in goede gezondheid!
Hoe bevalt hij? Hoe draagt hij? Heeft u ook een foto van de achterkant?
Ook geweldig!
daar zou ik heel lang moeten over nadenken!
Qua afleesbaarheid zou deze me tegenvallen, iets te dressy voor bij een jeans en t-shirt. Dan zou ik eerder kijken naar iets met lume, zoals een Rolex Explorer 1 bv
Succes met de zoektocht!
De grijze wijzerplaat is voorbehouden aan de witgouden variant. Die is eens zo duur als de variant met de zwarte of witte (zilveren) wijzerplaat en heeft geen vouwsluiting.
Hij bevalt uitstekend en draagt prima. 39mm, ideaal voor een moderne dresser.
Een achterkant heeft hij ook:
Voorkant:
Onderkant:
een achterkant heeft hij ook…
Schitterend!
Helemaal mee eens. En nog enkele kleine toevoegingen voor @hendrik
Op de naar de USA geëxporteerde uurwerken (van alle merken) stond om vergelijkbare redenen "non adjusted"
Ook Omega liet - met name gouden - kasten in de USA (en in Frankrijk en in Groot Brittanië) maken om dezelfde of vergelijkbare redenen.
Ook dat zijn geen in elkaar geflanste horloges maar door de verzamelaar erkende horloges van het merk Omega.
Het klopt dat er verzamelaars zijn - maar niet alle - die voor een horloge met LeCoultre op de wijzerplaat minder willen betalen dan voor een vrijwel identiek exemplaar met JLC erop. Dat is hun keus.
Ik ben al heel lang verliefd op dit tophorloge. Qua ontwerp en schoonheid voor die prijs onovertroffen. Ik heb een Rolex Explorer1 gehad. Mooi, maar geen horloge voor het leven.
Je hebt helemaal gelijk. Een prachtig horloge. Kan wat mij betreft ook prima bij een spijkerbroek.
Alleen zou ik er toch graag iets sportievers naast hebben voor bij de bermuda en in het zwembad e.d.
Deze samen met een Explorer and you’re set for life!
Daar kan ik me helemaal in vinden!
@marijn Sowieso is het een prachtig horloge van een heel mooi merk, dus het zou een top keuze zijn!
Een horloge voor het leven…
Dat doen die Patek jongens dan toch wel weer heel goed. In hun adds bewaar je het horloge slechts voor de volgende generatie.
Laatst precies die nog in een etalage laten liggen.
Erg mooi en ook prettig dun (8 of 9mm of zo?).
Topper!
Ik vind de subdials vrij ver naar binnen staan bij de chrono.
Mee eens, ik vind het zelf niet storend naar begrijp goed dat jij dat wel vindt.
Heel mooi! Kijk er ook weleens naar, maar houd me maar even in!