JLC lovers

Als enige horloge zou ik deze niet overwegen.

Begrijp mij niet verkeerd, prachtig hoor. Maar het is en blijft wel een 3 wijzer uur met datum. Jaja ook al is deze van jlc, (zelfde geldt voor mij voor nig een topper pp) Er zijn altijd momenten dat je (als horloge liefhebber) denkt… mmmm zou ik dit nu wel willen dragen?

Je kan deze ook overwegen en een 2de ernaast? Dan zeg ik doen! Bam!

Ps1. Er komt altijd een 2de. Dus doen! :see_no_evil::+1:

Kan er niks aan doen… weer zonder filter🙏

14 likes

Wat een klasbak zeg. Ik had hier niet moeten kijken. Nu wil ik er ook een!

1 like

Thuis eens kijken of ik deze kan bemachtigen. Vind hem geweldig!

En dan over een jaartje aanvullen met de Ultra Thin Moon, voor het trouwen.

14 likes

Mocht je waarde hechten aan de huwelijksetiquette; bruid en bruidegom dragen geen horloge, het huwelijk is immers voor altijd.

2 likes

Een Ultra Thin Moon is tijdloos genoeg voor mij. :clown_face:

Zonder gein, horloges horen bij mij, dus zonder horloge zou voor mij raar voelen (en mijn partner in crime denkt er hetzelfde over). Had het haar al voorgelegd, maar ze zat mij enkel met een vage blik aan te staren, met als reactie ‘wat een bijgelovige onzin’.

5 likes

Ik snap je, zo dacht ik er ook over, maar heb uiteindelijk toch geen horloge gedragen :stuck_out_tongue:! In ieder geval veel plezier met de voorbereidingen, hou je nergens op in, indien mogelijk, uiteindelijk wil je alles uit die dag halen wat erin zit, en het is het ook waard.

1 like

Coool deze! Heb je hem nog? Ik zie er nooit een foto van.

Yes, alles wat ik hier post heb ik nog :blush:
Je hebt gelijk, ik moet hem weer eens dragen…

Niet het horloge dat @RobinH bedoelde, maar zo voor een verloren woensdag kan het wel…

13 likes

Mwah aardig…
:joy::ok_hand:

1 like

Ik zou deze wel eens in het echt willen zien…

15 likes

Vandaag…

16 likes

Zucht, jij je zin @RobinH :kissing_heart:

14 likes

Hey

23 likes

@GhentWatch
Jij hebt stijl!
Welke maat is dit?

Dit is een 42x26 Grande Taille in de Marine/Lattitude uitvoering (zeer weinig gemaakt blijkbaar en heeft dus ipv de klassieke inktzwarte numerals donkerblauwe)

2 likes

Klopt! Er zijn helaas geen aantallen bekend maar heel veel zullen het er niet zijn.

1 like

Sunny sunny :boom:

@The_President, ik heb m opgehad, in de boutique en echt de meteorietdial is heel bijzonder. Lichtinval zorgt continue voor een nieuwe vorm op de dial.

22 likes

Brilliant