JLC Master Compressor Dualmatic of Rolex GMT-II Batman

Tja, keuzes maken, ik dacht altijd een typisch vrouwen probleem… “Vind je deze leuker of toch deze, of deze … eerlijk zeggen hè”. Voor de lieve vrede… “Schatje alles staat je fantastisch” (ga mijn eigen glazen niet ingooien).

Wel nu, ik voel me erg vrouwelijk deze of deze


Of deze

En houd je vooral niet in…

Dank

2 likes

Is die JLC door een blinde chinees ontworpen?

30 likes

De JLC valt voor mij af door die 1/2 ,6 die ik zie

De Rolex zonder twijfel. Ik vind JLC een prachtig mooi merk, maar hier hebben ze de plank wat mij betreft mis geslagen. Wat een warrig geheel zeg.

1 like

De JLC, omdat iedereen de Rolex gaat kiezen en je vast eens wat anders wil dan wat ‘iedereen’ kiest.
Toch? :sunglasses:

3 likes

Ik vind die JLC wel zeer apart, de Rolex lijkt mij ook geweldig, ik ben dol op die blauw/zwart kleurcombinatie maar is toch al wel heel gewoontjes…

Pak gewoon de BLNR en laat een hanenkam knippen als je af wil wijken :smile::+1:

11 likes

Ik kan uit ervaring zeggen dat de 2 kronen minder comfortabel zijn. Tevens irriteerde bij mij het 1000 hours plaquette op de achterzijde ook. Voor mij dus ook de Rolex, ondanks de pcl (ben ik echt geen fan van)

Succes met de keuze.

Nu ik iets langer naar die JLC kijk,snap ik steeds minder van dit horloge.Ik zou in mijn omgeving het aankoop bedrag niet uitgelegd krijgen met deze configuratie

1 like

We gaan lekker… mooie ongezouten meningen… ik wou dat ik dit zo kon wanneer mijn vrouw kleren past…

10 likes

In mijn omgeving snapt niemand iets van welk horloge ik ook koop. Dus da’s niet echt een goede reden :wink:

6 likes

true :thinking:

Da’s toch ook niet zo lastig :wink: staat je voor geen meter schat…

JLC maakt hele mooi horloges maar deze behoort wat mij betreft zeker niet tot die categorie. Twee grote puisten links, een vreselijke wijzerplaat indeling (wat een puinhoop hebben ze daar van gemaakt zeg!), afgekapte 6, ofwel ik vind 't niks.

Neem de BLNR, alleen al om de bezel met dat fantastisch kobaltblauwe deel (en GMT wijzertje).

Ik help je even (de mijne gisteren)

9 likes

Als er opeens nog maar twee horloges in el tuto mundo waren zou ik voor de rolex gaan omdat ij de jlc gewoon niet mooi vind, maar ze liggen wel erg ver uit elkaar dus ik vraag me een beetje af hoe het tot deze patstelling is gekomen en of er geen andere opties zijn?

4 likes

:joy:

1 like

Plenty opties als het maar een GMT is… maar mijn vrouw is die winkel ook niet zomaar klaar, heeft minstens een uur nodig om er achter te komen dat ze in deze winkel niks hebben… klinkt bekend, niet?

1 like

Zo ziet de BLNR er inderdaad geweldig uit, geen fratsen, erg mooie foto zo.
Maar inderdaad @GJBB hoe ben je op deze twee bijna uitersten van horloges uitgekomen?

Maakt deze jurk me dik resulteert bij mij in: nee dat doen de hamburgers

11 likes

De achterkant is best aardig :thinking:


No need to say more :stuck_out_tongue_winking_eye: