JLC Master Compressor Dualmatic of Rolex GMT-II Batman

De Rolex is opvallender en meer aanwezig. Ik vind hem rustiger en stoor me een beetje (heel erg) aan het ontbreken van de 3 en de helft van de 6 op de JLC. Er gebeurt wel heel veel op de JLC.

kortom +1 voor de Rolex

1 like

Beide niet, miss een Planet Ocean GMT?

1 like

Ja, zo kan ik er nog wel tig bedenken die ik mooier vind… maar dat was niet de vraag :rofl:

1 like

Groot (understatement) fan van Rolex, maar… mijn keuze valt tussen deze 2 toch echt op de JLC. Anders dan anders. Als geheel aantrekkelijker. Wel drukker ook. Maar liever nog allebei natuurijk :sunglasses:

1 like

Tja PO GMT overwogen, maar ik heb een beetje een idee dat ik naar een monochroom scherm aan het kijken ben. Ben vanuit mijn vader’s legacy een geboren Omegaman, maar niet voor deze uitvoering…

2 likes

Het is gevaarlijk… de score is overduidelijk in meerderheid voor de Batman…welnu vrouwen logica kan nog alle kanten op… maar ik ben er redelijk uit dankzij jullie ongezouten meningen… een snelle telling 21x Rolex en 4x de JLC… ben net weer begonnen met horloges verzamelen… wachten op een JLC Polaris GMT…

Als de buit binnen is deel ik een picture…

2 likes

Zoveel horloges…zoveel smaken…vindt ze allebei de moeite!!

Gooi maar in m’n mandje. Schitterend!

1 like

En die is er ook in het wit

6 likes

Een Submariner is een duiker, een BLNR is een gmt…,. geen duiker.

De JLC vind ik een rommeltje en de 2 grote knoppen aan de kast niet in verhouding. Wel erg verschillende horloges om tussen te twijfelen trouwens!

Of het een GMT of een duiker of een fietstas heet maakt niet uit: Dit model (of zijn vergelijkbaar uitziende zusje) is het meest gekopieerde horloge ter wereld. Daar kan Rolex niets aan doen, maar het maakt het model wel erg veelvoorkomend en in mijn ogen weinig origineel.
De hierboven getoonde Omega’s hebben mijns inziens veel meer een eigen gezicht.

Yep, grote verschillen, dat maakt de discussie wel leuker :wink:

Ik zie het als een compliment voor JLC als Rolex-fanboys het merk naar beneden halen.

1 like

Ik zou voor de Rolex gaan. Vind deze JLC wel erg druk.

Zo vandaag stoute schoenen aangedaan, even naar Maastricht gereden en aldaar een Batman opgepikt!

Vandaag veel kijken of het al vijf minuten later is…

9 likes

Wat is een LLD?

Longines Legend Diver :slight_smile:

1 like

Proficiat!! Mooie aanwinst! En top keuze!

1 like

Ah… de LLDD! :+1::beers: