JLC Master Compressor Dualmatic of Rolex GMT-II Batman

Kappen met dat gezeur over Rolex of andere merken. On topic. Welke moet ie kiezen??

1 like

Ik zeg de Rolex… waarom… Vind de kleurstelling werkelijk prachtig!

:point_up: ik vind deze JLC heel onrustig ogen.

Ik zat echt bijna 10 minuten lang te denken hoe ik op de meest subtiele wijze kon aangeven dat ik die JLC niet zo mooi vind. Eindelijk een diplomatisch antwoord bedacht, en het eerste dat ik zie is jouw reply. :joy: :rofl:

2 likes

Dus als jou de keuze wordt voorgelegd om het bed te delen met Megan Fox of Patty Brard dan kies jij voor Patty omdat je graag wat anders kiest dan de rest? :grin:

2 likes

Als je die JLC koopt zou ik hem met de achterkant naar boven dragen… Ik vind de Rolex heel mooi, wellicht een wat standaard model maar zeker de mooiere van de twee. Persoonlijk zou ik op zoek gaan naar een nieuwe DJ41 dark rhodium op Jubilee.

De Rolex kost tegen het dubbele van de JLC neem ik aan??

Ik deel de meningen hier boven niet…JLC is top, ook de Master Compressor serie. Je wilt een GMT, maar bij JLC zou je ook eens naar de MC Memvox kunnen kijken.

Bedenk je ook dat bij JLC een beurtje aardig in de papieren kan lopen wat ik begrepen heb bij de AD…mocht dat relevant zijn voor je.

Van deze twee zou ik toch voor de Rolex gaan…en later een JLC erbij nemen :innocent:

1 like

Allemachtig wat is die JLC lelijk!

Deze :hugs:

Kende dit model niet en heb net zelf een LLD gekocht (iets andere prijsklasse) dus even voorzien, maar ik vond het jammer dat de LLD niet in het donkerblauw te krijgen is, en nu zie ik dat deze wél in donkerblauw is.

4 likes

Prachtig die JLC Polaris, is echter geen GMT. Het mot weer een GMT worden. Heb jaren geleden mijn JLC Master Geographic verkocht, t was toch een handig dingetje…

Zo’n beurtje bij JLC ben ik al mee bekend, leren horlogeband vervangen voor een originele was een vermogensdelict plus kon alleen via service center… maar ach er zijn ook mensen die auto’s rijden die veel extra aandacht nodig hebben en nog steeds blij zijn

1 like

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Ik heb dezelfde gehad. De wijzerplaat van de Geographic vind ik wel veel beter gebalanceerd. Deze halve maand vind ik erg druk. Blijft wel een tof merk, ilc alleen die servicekosten , oef!

1 like

Deze?

1 like
2 likes

Neem de rolex maar laat er wel meteen een nieuw glas opzetten zonder die :face_vomiting: datumlens :stuck_out_tongue:

:rofl: :joy: …haha soms is het beter met de kudde mee te blêhren, soms niet. Denk trouwens dat je met Patty best ook lol kan hebben. :wink:

Mocht je na het kopen van de JLC er ooit vanaf willen, dan ga je flink afschrijven. Mocht je hem willen houden, dan gaat revisie flink kosten.
Persoonlijk vind ik andere modellen van JLC mooier, maar dat is geen antwoord op je vraag.
Van deze 2 zou ik deze kiezen:

Het ligt (of zoals jij wil “licht”) inderdaad aan jou. Hoeveel mensen kom jij gemiddeld per dag tegen met een BLNR om de pols ?

3 likes

Man man man, wat een kermis-JLC.

Kortom, de Rollie, hands down.

1 like