Sinds de introductie denk ik alleen ermaar aan. Zo tien jaar geleden had ik de eerste re-issue kunnen kopen, maar toen ervan af gezien. Nu komt er weer een kans. moet ik het doen? of zijn het allemaal oude gevoelens.
Flinke aan de prijs voor een alarm functie. Kan ook de goedkopere versie nemen zonder alarm. het scheelt zo 5K. Maar dat is dan niet DE Polaris memovox.
Er komt nu een gelegenheid om een in echt te zien, maar moet dan wel een besluit nemen.
Als je het nooit probeert dan zul je het ook nooit weten. Het zit blijkbaar al tien jaar in je hoofd dus dan moet het wel serieus zijn dunkt me! Ik zou gaan kijken.
Ik vind hem wel echt prachtig, maar inderdaad stevig aan de prijs. Het enige wat ik persoonlijk veel mooier had gevonden als ze net als bijvoorbeeld bij de LLD de datumaanduiding achtergrond zwart hadden gedaan.
Die memovox is zeer mooi en vond die niet te dik aanvoelen. Alarm functie is niet overdreven, maar het subtiel geluid en getril op je arm zal je wel wekken
Of die extra 5k dat waard is moet je zelf uitmaken
Sorry, zelfs als liefhebbers onder elkaar kunnen we toch wel concluderen dat die fabrikanten helemaal van t padje zijn inmiddels? Ik vind de hobby echt steeds minder leuk worden met deze prijzen
Ik zou bijna zeggen; koop een mooie (gebruikte) “gewone” Memovox voor naar je werk (vintage of een paar jaar oud) en koop er een Longines Legend Diver bij (ook mooi, zeker de No Date). En dan ga je nog steeds geld overhouden …