JLC Reverso Duo, yay or nay?

Tjeerd toch! :scream:

Inmiddels is de JLC niet meer in mijn bezit vanwege te grote overlap met andere horloges in de collectie, maar het was echt een prachtig horloge. Absoluut zijn geld waard, en zeer zeker niet flets of generiek.

De Reverso is wat mij betreft juist universeel draagbaar (ook casual) Natuurlijk ook een beetje afhankelijk van hoe je verdere outfit oogt/matcht met de Reverso en hoe nonchalant en zelfverzekerd je hem draagt. Een klassieker waar je echt niet verkeerd mee kan gaan, is het in ieder geval zeker.

Bij de laatste meeting met @vinwat en de gasten van de horloge onderhoud clinic had men z’n verzamelingen mee. Zo was er ook een Reverso. Wat een brok kwaliteit, solide gevoel en mooie afwerking, en hij zat ook nog eens superlekker om de pols en stond (naar mijn mening) prachtig.
Dus ik zeg DOEN bij de Reverso. :heart_eyes: :star_struck: :ok_hand:

Niet om het één of het ander, maar ik zou voor de Reverso gaan.

Gaaf dingetje!

1 like

image

2 likes

Van de foto af mijn eerste ingevingen, maar ongetwijfeld krijg je er wat tintelingen bij de kruiscongestie van zodra je ernaar kijkt met wat over het model ingelezen te hebben.

1 like

Hi, my name is Han. But you can call me…anytimeeeee.

giphy (1)

2 likes

En weet je al of je er een gaat kopen, @Veblen?

Ik zeg yay!

2 likes

Haha Hannes.

Ik zeg ook nog steeds yay, maar koop die van jou wel als je hem weer zat bent :+1:

1 like

Ik hou erg van het design en vind dat ze gave complicaties verwerken aan beide kanten. Ik zeg doen!

Zeker doen!!

7 likes

Mijn vrouw is nog steeds erg blij met haar exemplaar!
Echter de eerlijkheid gebied wel te zeggen dat er kleine steentjes in verwerkt zitten :rofl:

p.s. in de wijzerplaat wise guy :joy:

1 like

Dat is meestal toch zo, die steentjes?:grimacing:

Ze ZEGT dat ze er blij mee is