Ik vind een reverso prima casual draagbaar. Hangt echt af van wijzerplaat en strap.
Dit is een vrij zeldzame versie voor de Italiaanse markt, de Grande Taille Lattitude uit de Marine Collectie met donkerblauwe accenten en argenté wijzerplaat.
Reverso moet je echt passen. De nieuwere maten vind ik op mijn pols net te klein of net te groot. Deze oudere GT maat past me beter.
Op je andere jlc heb je geen aanvulling nodig. Wat een mooi horloge ! Zou je toch willen aanvullen is de reverso een geweldige keuze. Wat een mooie klassieker. Ik ben wel een beetje jaloers. Ik wens je veel wijsheid in je keuze(s)
Een dikke vette YAY!!
De reverso is mijn optiek echt een verschrikkelijk mooi horloge met een eigen karakter! Ik zou er graag 1 bezitten.
Als ik aan JLC denk is de reverso het model dat het eerste in me opkomt.
Mooi exemplaar ook, zo verveeld een dial niet zo snel.
Alleen loop je wel het gevaar dat je op je werk niks meer gedaan krijgt omdat je de hele dag loopt te spelen met het flip-mechanisme…
Also het je stijl is sluit ie zéker lekker aan op je huidige model (welke tevens ook mooi is )
De linker vind ik wel mooi. Maar een Reverso ontleent zijn zeggingskracht aan de typerende kast en zie ik het liefst zonder complicaties. Maar welke Reverso je ook kiest, zal het een prachtige aanvulling zijn op je collectie.