JLC Reverso Duo, yay or nay?

Geen student meer ondertussen maar wel nog in bezit ja hoor!

Ik vind een reverso prima casual draagbaar. Hangt echt af van wijzerplaat en strap.

Dit is een vrij zeldzame versie voor de Italiaanse markt, de Grande Taille Lattitude uit de Marine Collectie met donkerblauwe accenten en argenté wijzerplaat.

Reverso moet je echt passen. De nieuwere maten vind ik op mijn pols net te klein of net te groot. Deze oudere GT maat past me beter.

11 likes

prachtig iconisch horloge! Staat ook erg hoog bij mij op de lijst (dan wel de duoface)

Dat heb ik ook en dat is ook wat me weerhoud om een reverso te kopen.

Gefeliciteerd! Wat gaat de tijd toch snel😜

Jlc reverso is sws al een big win! Alleen vindt het lastig om casual te dragen.

3 likes

Op je andere jlc heb je geen aanvulling nodig. Wat een mooi horloge ! Zou je toch willen aanvullen is de reverso een geweldige keuze. Wat een mooie klassieker. Ik ben wel een beetje jaloers. Ik wens je veel wijsheid in je keuze(s)

Ik had dit probleem ook met mijn Nomos Tangente, tot ik 'm “gedowndressed” heb met een bruine velours strap erop. Probleem opgelost! :wink:

Schitterend horloge trouwens! :+1:

Een dikke vette YAY!!
De reverso is mijn optiek echt een verschrikkelijk mooi horloge met een eigen karakter! Ik zou er graag 1 bezitten.
Als ik aan JLC denk is de reverso het model dat het eerste in me opkomt.

Mooi exemplaar ook, zo verveeld een dial niet zo snel.
Alleen loop je wel het gevaar dat je op je werk niks meer gedaan krijgt omdat je de hele dag loopt te spelen met het flip-mechanisme… :joy:

Also het je stijl is sluit ie zéker lekker aan op je huidige model (welke tevens ook mooi is :wink: )

Ik zeg DOEN!!

1 like

JDat gedoe over dressy… ik trek t me niet aan.
Ik draag nooit n pak. Maar ik ben t wel eens dat bij deze de band er heel veel toe doet.

Dus zoals ik al zei, Done, deze op weg naar mij. Maat large beviel me t meest.
Dikke vette yay dus

7 likes

Fantastisch horloge, prachtige keuze! Die strap maakt het inderdaad een allrounder. Geniet ervan! :+1:

De linker vind ik wel mooi. Maar een Reverso ontleent zijn zeggingskracht aan de typerende kast en zie ik het liefst zonder complicaties. Maar welke Reverso je ook kiest, zal het een prachtige aanvulling zijn op je collectie.

Lekker doen Jeroen!!

Reverso is echt een iconisch horloge. Super tof om te hebben! :slight_smile:

Topic van ruim een jaar geleden. Hou op met mij!

Al die meldingen… :joy:

2 likes

Die ALS de deur uit en een Reverso erin.

Klabats. Lekker G.

1 like

Hou

1 like

Op

2 likes

Met

1 like

Mij

1 like

Reverso ja.

Je huidige JlC doet flets af en generiek, al zal het qua afwerking en uurwerk geen van dat zijn.

Yay. Mits de kastvorm je staat. Veel meer versatile wordt het niet.