Jomashop - MasterCard weigert garantie

Ik heb vorige week een horloge besteld bij Jomashop en gisteren ontvangen. Goede communicatie en je hebt gewoon garantie van Jomashop zelf. Kun je niet via PayPal betalen?

Ik heb een paar maanden geleden een horloge bij Jomashop gekocht. Alles prima. Met PayPal betaalt en die weer met Mastercard betaalt. Geen probleem.

Ik heb twee keer horloges probleemloos bij Jomashop gekocht. Mooie prijzen en snel geleverd.

Groeten,

Bowie

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Wat is dit nou weer voor onnozele opmerking. Er zijn genoeg plaatsen waar je de ervaringen van andere kan lezen. Ik zou zeggen google eens even:

http://forums.watchuseek.com/f2/jomashop-experience-www-jomashop-com-1982738.html

1 like

2 likes

Andersmans post goed lezen en een beetje netter reageren zou al een hoop helpen! :thumbsup:

Ja als de batterij leeg is. Als er andere problemen zijn, zal je hem wel moeten terugsturen of zelf veel voor de reparatie betalen.

1 like

En jij denkt dat bij een quartz horloge van een merk als B&M een batterijtje vervangen voldoende is?
Ook een quartz horloge heeft bij een batterijwissel wat meer aandacht nodig zoals het vervangen van de pakkingen en zelfs mischien nog een WR test.

Praat geen kwarts .

1 like

Nuance zit in het woordje vaak. Nou laat ik de vraag dan omdraaien. Heb jij goede ervaringen met garantie en reparatie bij online grey market dealers zoals Jomashop?

Heb jij wel eens van regen of zweet of een combi daarvan gehoord?

1 like

Gewoon doen, met paypal. No problemo

Oh, dan mag je geen mening hebben?

Batterij is geen reparatie of garantie.

no go. lekker doorsparen, das veiliger.

Ruzie voortzetten per pb mannen en niet hier. :flushed:
Anders ga ik weer eens ouderwets de regels toepassen :policeman:
Beter een :beers: pakken samen

7 likes