Heb ook een horloge via Jomashop aangeschaft, betaalt via paypal, geen problemen met snelle levertijd.
Wat fijn al die reacties hier. Voors -en tegens afgewogen en uiteindelijk wint hebberigheid het van voorzichtigheid. Ik heb het horloge besteld. Wordt vervolgd…
Gisteren om 00:20 besteld en vandaag om 00.08 ontving ik een tracking nummer omdat m’n order verzonden zou zijn. Spannend!
Goed bezig. Keep us updated!
Het horloge is onderweg en de geplande bezorgdatum is 22-11-16. Het wordt verzonden met UPS. Ben benieuwd of dat idd minder expprtkosten met zich mee brengt als met USPS zoals ik ergens op dit forum las. Ook dat wordt vervolgd…
Is B&M anders dan andere merken? Extra speciaal dat het proces anders is dan andere merken?
Een WD test hoort bij elke batterij wissel, of het nou een €10 Hema horloge is of een horloge van ‘een merk zoals B&M’.
Neemt niet weg dat elke goede horlogemaker dit gewoon kan en er geen speciale ‘B&M quartz horloge apparatuur’ is.
B&M is op zich niks speciaals en zeker niet in vergelijking met andere grote ‘‘namen’’ uit het Zwitserse land.
Neemt nog steeds niet weg dat ik met een B&M Linea met zijn geschroefde achterdeksel liever naar een goede horlogemakert ga,dan naar een plaatselijke gsm verkopert die toevallig ook batterijtjes verkoopt en als ‘‘service’’ deze wel even in je horloge ''propt.
Zoals Jozadel dus stelt…iedereen kan een batterijtje vervangen…kan wel maar hoe wil je je klokkie terug krijgen.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
M’n horloge is binnen, verstuurd per UPS. Bij bezorging cash afrekenen btw en invoerrechten, totaal €117,88
Daarmee komt prijs op $489 (horloge) + $48,74 (shipping) ongeveer (koers niet zo goed meer) op €510+118=628€
Prijs in NL €1690. Lijkt mij een mooie deal.
Horloge ziet er goed uit, netjes verpakt. Het metalenbandje moet echter nog verkort worden. Straks maar even mee naar juwelier.
Voorlopig ben ik dus blij. Garantie: alleen jomacertificaat, niet van dealer.
De regel hier is: fotootje plaatsen of wij geloven je niet.
Gefeliciteerd! Maar ik geloof er voorlopig ook niets van
En zoals je ziet is net als bij foute vriendjes advies van anderen nutteloos. Je ouders zullen zeggen dat ie niet goed genoeg voor je is, je vriendinnen zullen zeggen dat t n badboy is, maar wat doe je uiteindelijk
Nou, laten we maar hopen dat je nieuwe aanwinst toch niet zo n badboy is.
Of wel, heb je lekker n tripje naar de USofA
Hoe dan ook, proficiat met je nieuwe aanwinst!