Jones stelt zich voor

Beste forumleden,
Laat ik mij hier ook maar eens voorstellen, dat is wel zo netjes. Mijn naam is Jones (Joan) en ik ben sinds een aantal maanden lid op dit mooie, leerzame forum. Ik ben 55 jaar, R&D’er van beroep en woonachtig in de regio Twente.
Ik ben eigenlijk niet zo’n forumtijger, maar inmiddels heeft HF mijn volle aandacht getrokken (en gehouden :wink:).
Ik ben sinds mijn vroege jeugd met horloges bezig, maar de laatste jaren is het het horlogevirus toch verder opgelaaid (help!!).

Ik heb zo’n 25 jaar een trouwe metgezel in de vorm van een Tissot PR100. Sinds dit jaar zijn daar een Squale 1521 (Classic) en een Seiko SLA055 bijgekomen. Voor de Squale moet ik overigens nog eens een originele bezel zoeken (tips zijn van harte welkom).

Ik hoop hier nog leuke contacten op te doen en daarnaast inspiratie te krijgen voor toekomstige aankopen (weet de CFO thuis nog niet). Zoals mijn avatar al aangeeft; Indiana Jones is op zoek naar zijn Holy Grail!.

O ja, de plaatjes…

58 likes

welkom hier,
het is hier soms wel een rollercoaster, het kan snel gaan :smile:

Welkom…:+1:

Welkom Joan!

Zeg maar gerust altijd, maar als je geluk hebt, blijf je een tijdje in dezelfde zitten. levert dan wel weer een collectie van hetzelfde merk op :sweat_smile:

Wat betreft jouw Squale vraagje, zou je eens een balletje kunnen opgooien in

Ik weet niet of er een hapklaar antwoord is, aangezien Squale onderdelen eigenlijk niet worden verkocht.

Ik wens je een hele mooie ontdekkingsreis!

2 likes

Fate, ze doen het weer!
Maar even serieus, welkom en een leerzame tijd!

3 likes

welkom

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op het HF Jones!!

Welkom bij je nieuwe verslaving

Welkom

Joan, welkom op HF!

Welkom, Joan! Fijn te lezen dat HF de aandacht heeft en houdt. Veel plezier met deze veelzijdige hobby. En succes bij het omzeilen en/of overtuigen van de CFO in huis :wink:

Welkom op HF, Jones! En lekker bezig, zo te zien! Zag verder dat KGIGO je al in de richting van de beroemde/beruchte(?) Squale kroeg heeft gewezen. :beers:

Wel benieuwd in welke richting we moeten denken, als het gaat om de Holy Grail van dr. Jones. Misschien 'ns een apart topicje voor openen, met wat wensen/eisen. We denken altijd graag mee!

Nou ja, veel plezier met de hobby en op dit forum!

1 like

Whahahahaha

1 like

Welkom :+1:

Hoi Joan,

Mooie horloges hoor en welkom gewenst vanuit de ‘hoofdstad’ van Twente!

0000002195

welkom-home

Van harte welkom, Joan!

Welkom of hf :dizzy: