Jongeren en horloges

Hoe oud ben jij, als ik dat mag vragen?:laughing:

Aan wie stel je deze vraag?

TS, owja zie het al. Zijn bericht is niet gelinkt

1 like

Gaaf zo’n cross veldje. Mooi dat dat kan en ze het niet volgebouwd hebben. Misschien levert het ook wel wat nieuwe bmx’ers op voor de volgende generatie.

1 like

Veldje heb ik nog op gespeeld!
Met herindeling van dat park is het weggehaald.

We hebben contact gezocht met de gemeente en de jongens hebben toestemming gekregen om ZELF een blijvende baan te bouwen.
Dat hebben ze dus ook gedaan, dus eigenbouw.
Mooie daarvan is dat de bulten en kuilen helemaal naar hun wens zijn. Hoe geweldig is dat.!

Als ik mijn zoon nodig heb, dan vind ik hem 99% van de tijd op deze locatie met zijn fietsmaten.

2 likes

Soms koop ik weleens een filmpje via de iTunes store. Is goed af te spelen op mijn OLED 4K scherm met 5.1 homecinema geluid set van Harman Kardon.
Maar ff op de topic reageren. Zo’n 10-15 terug en in die leeftijd zat wilde ook ik Armani, Boss, etc horloge. Achteraf prijs ik mij gelukkig dat ik dat nooit heb gedaan.

1 like

Voor 99,9% van ons geldt dat onze mooie hobby met iets eenvoudigs, goedkoops en voor sommigen “minderwaardig” is begonnen. Dat je deze fase hebt kunnen overslaan is natuurlijk ook gewoon prima.

2 likes

Mocht hij er niet eens zelf 1 uit je te volle kist uitzoeken :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Haha… ik hou niet zo van gokken…

2 likes