Jongeren, geloven mensen de echtheid van jullie horloge?

Titel zegt genoeg, ik vertelde net tegen een vriend dat in mijn omega verkocht heb. Kakwijf achter mij schreeuwt uit: “no way dat jij een omega kan betalen, ik weet waar jij woont en mijn moeder heeft een TAG Heuer die al weetikhoeveelduizend kost”

Ze wilde de omega zien, dus deed hem af. Verder geloofde ze me ook niet toen ik zei dat ik ook een Tag Heuer heb en nog een Omega en breitling . Niet fijn om je zo te hoeven bewijzen, al lach ik wel stiekem dat gewoon een echte is.

Hoe gaan jullie hiermee om?

Ik heb slechts één keer een reactie op m’n Rolex gehad. Diegene vond hem mooi maar dacht dat zo’n horloge enige honderden euro’s kost. Heb het maar zo gelaten :wink:

Ik heb in een buurt gewoond waar het maar beter was dat mensen dachten dat je een nepper om je pols hebt. :slight_smile:

Ik zou me totaal niet druk maken als ik jou was, en het vertellen wat je nog meer hebt is totaal onnodig.

Ik koop een horloge voor mijzelf en wat een ander ervan denkt, zal mij worst wezen.
En als ze al vragen of het echt of fake is, antwoord ik dat het is, wat zij denken dat het is.

Kakwijven op hun nummer zetten is altijd leuk :slight_smile:

Verder zou ik er vooral niet te veel mee te koop lopen.

Mijn Ascot van de Aldi is toch een echte Ascot.

En voor de rest: zie de reactie van Brutus.

Groet
Herman

Inderdaad! Dat vooral! Bij een ander - minder arrogant - persoon had ik ook matiger gereageerd. Maar die hadden sowieso al niet zo’n rare harde schreeuw gelaten middenin de les.

Ik ben blij als ze zouden denken dat het een neppert is… :wink:

Overigens krijg ik zelden reacties van buitenstaanders en daar ben ik blij om.

Groet, Glenn

Ik vind het best leuk als ik een reactie krijg van: “wow, een breitling, gaaf man!” Ik doe het er niet voor, maar de status die je uitstraalt met een bepaald horloge vind ik wel meespelen.

Nee, mensen geloven niet altijd dat mijn horloges echt zijn. Prima toch? Ik zit er niet mee hoor.

Toch kan ik het soms wel begrijpen dat er mensen zijn die zo reageren. Als ik de collectie van sommige mensen hier voorbij zie komen. Denk ik ook vaak jaloers waar doen ze het van haha :slight_smile:

Volgens mij ben jij wel degelijk gevoelig voor de status die je uitstraalt met je horloges

Kan me vergissen, maar als ik de inhoud van jou posts/topic’s hier voorbij zie komen

JTrapman Schreef:

Nee, mensen geloven niet altijd dat mijn horloges
echt zijn. Prima toch? Ik zit er niet mee hoor.

+1

Jongeren, ik hoop dat het jullie net als ik op mijn leeftijd geen ene ruk kan schelen wat een ander van je denkt, of het nou over je horloge is, je reacties op dit forum, je huis, je vrouw, je auto, je baan, je inkomen.
De enige mensen die ik belangrijk vind, zou het een zorg zijn.

Zo lang ik maar weet dat mijn horloges echt zijn en wat anderen er van denken zal me wordt wezen.
Ik durf soms niet een te zeggen hoe duur een Rolex, Omega is…
Er zijn altijd mensen die je voor gek verklaren om zoveel geld neer te leggen voor een horloge.

Helemaal waar! Ik voel me aangevallen als mensen mij ervoor aanzien een nepper te dragen! Is toch een belediging als je duizenden euro’s uitgeeft aan horloges, dat die mensen denken dat je loopt te liegen over een nep flutding!

Achja, weet je wat het ook is. Andere mensen roken voor honderd euro in de maand of hebben een belachelijk duur gsm abbonement. Het is allemaal een kwestie van keuzes maken.

NEGEREN is de boodschap

Henkjan91 Schreef:

Helemaal waar! Ik voel me aangevallen als mensen
mij ervoor aanzien een nepper te dragen! Is toch
een belediging als je duizenden euro’s uitgeeft
aan horloges, dat die mensen denken dat je loopt
te liegen over een nep flutding!

Denk dat het gros van de mensen die dat soort opmerkingen plaatst niet eens weet hoe ze echt van nep moeten onderscheiden. Heb ook wel eens een gesprek gehad met iemand die mijn horloge van dichtbij wilde zien. Oh, de secondewijzer ‘zweeft’ dus dan is ie echt… LOL

Leuker is het als je op grote afstand een nepper spot en de eigenaar bij hoog en laag blijft beweren dat ie echt is :wink:

Ik zou er in ieder geval niet wakker van liggen. Draag een horloge niet voor een ander. Krijg trouwens meer reacties als ik mijn knalgele Casio draag dan bij een Omega of Rolex.

Henkjan91 Schreef:

Helemaal waar! Ik voel me aangevallen als mensen
mij ervoor aanzien een nepper te dragen! Is toch
een belediging als je duizenden euro’s uitgeeft
aan horloges, dat die mensen denken dat je loopt
te liegen over een nep flutding!

Jeetje, daar ga je je toch niet druk over maken, gewoon in het midden laten over het hoe of wat.