De blonde nog preutsere versie van Nina Sanders
Hub Hannemann Schreef:
Hoe ziet een “kakwijf” eigenlijk uit ?
Heb je een foto
Hoog risico om weer off-topic te gaan, zet de chips en cola maar weer klaar
Hup, daar gaan we weer!
Grapje hoor, zet ik er voor de zekerheid maar even bij.
Ben zelf 22 en heb een IWC. Naast het feit dat het horloge absoluut niet om aandacht schreeuwt, vraag ik ook niet om aandacht, betreft het horloge dan :P. Er zijn wel eens mensen in de trein die ernaar kijken, maar nog nooit gekke opmerkingen gehoord.
Misschien komt het ook doordat het gros niet weet wat IWC is.
Ik draag wat ik wil dragen en mensen moeten denken wat zij willen denken!
Zoals hierboven ook door anderen gezegd, het maakt mij niet uit of mensen denken dat mijn horloges nep op echt zijn. Je draagt ze voor jezelf. Vraag me ook werkelijk of hoeveel mensen er op letten, ik kijk zelf vaak wel voor de gein wat anderen mensen om de pols hebben maar spot daar ook maar zelden een beroemd merk tussen. Is bij zakelijk ontmoetingen wel altijd leuk als dat gebeurd, heb je een onderwerp om de eerste 5 minuten even over te ouwehoeren voordat het echte werk begint…
Moet je je status aan een horloge ontlenen?Beetje sneu.
boeie, post 69 in dit topic!!!
watchagain Schreef:
Glenn Schreef:
Hij draagt het ding dus niet voor de pats! Zo
hoort het. (tu)Groet, Glenn
+1 (tu)
+2, dat zijn de echte liefhebbers
Hub Hannemann Schreef:
Heb je een foto
U vraagt wij draaien.
En dit was een foto die nog door de beugel kon. Help me herinneren nooit meer op woman shitting te zoeken in google.
Valt nog best mee, via Google afbeeldingen kom ik vooral op memes!
Albranius Schreef:
Ben zelf 22 en heb een IWC. Naast het feit dat het
horloge absoluut niet om aandacht schreeuwt, vraag
ik ook niet om aandacht, betreft het horloge dan
:P. Er zijn wel eens mensen in de trein die ernaar
kijken, maar nog nooit gekke opmerkingen gehoord.Misschien komt het ook doordat het gros niet weet
wat IWC is.
daarnaast zullen n hoop t model denk ik ook niet kennen. en misschien zelfs aanzien voor nep?
eerlijk bekennen, ik eerst ook niet. de ingenieur, da vinci, portuguese, en de pilots natuurlijk. maar de portofino was me nooit zo opgevallen. net zo goed als day ik niet wist dat rolex prince modellen heeft. stukken duurder en exclusiever dan n oyster date bijvoorbeeld.
dreski Schreef:
Hub Hannemann Schreef:
Heb je een fotoU vraagt wij draaien.
http://www.sickchirpse.com/wp-content/uploads/2012
/07/Perfect-Poo.jpg
En dit was een foto die nog door de beugel kon.
Help me herinneren nooit meer op woman shitting te
zoeken in google.
( doet me beetje aan n blonde julia roberts denken…
oh boy, in mn studententijd zei iemand dat ik 2 girls and a cup ofzo moet kijken. krijg er nog steeds n naar gevoel van… ok, teveel offtopic…
vind de tips en reacties prima. en als ik zo n reactie krijg voel ik me even beledigd, maar dan denk ik wat n triest figuur die ander is.
en ben t ook eens dat ik mn horloges draag voor mezelf. maar dr zijn er genoeg waarbij t voor de pats is of ‘gewoon hoort’ bij de uitstraling/status v iemand.
GJB2010 Schreef:
Moet je je status aan een horloge ontlenen?Beetje
sneu.
Quote Henkjan91 ;
“Ik doe het er niet voor, maar de status die je uitstraalt met een bepaald horloge vind ik wel meespelen.”
Dus toch wel.
Elf.
Erg grappig!
dreski Schreef:
Hub Hannemann Schreef:
/07/Perfect-Poo.jpg
Help me herinneren nooit meer op woman shitting te
zoeken in google.
horloge,s koop je idd voor jezelf ben ik het helemaal mee eens, toch vind ik het wel erg leuk dat mijn vrienden en kennissen interesse tonen in mijn passie, zelf horloge,s dragen en om zich heen kijken wat andere dragen.
IK krijg niet vaak reacties van buiten af op mijn horloge,s alleen zomers, en op indoor dance feesten, dat ik reacties krijg op dance feesten is omdat het vaak erg donker is met scherpe lazer lampen en als die om de 30 seconden langs je horloge gaan, dan valt je horloge waanzinnig op door de lumen.
Vind alle reacties eigenlijk wel leuk(tu)
Of omdat men lulkicks heeft van de pillen
marnix.moed Schreef:
dreski Schreef:
Hub Hannemann Schreef:
/07/Perfect-Poo.jpg
Help me herinneren nooit meer op woman shitting
te
zoeken in google.(
doet me beetje aan n blonde julia roberts
denken…
+1(tu)
Dat kan der idd ook mee te maken hebben, dacht al wat een interesse
Meeste mensen hebben geen idee van de waarde van de duurdere horloges, het het interesseert ze ook helemaal niets. Als ik wil weten hoe laat het is kijk ik op mijn smartphone, kost niets. Dat is de gemiddelde reactie.
En dat is prima, iedereen moet het vooral lekker zelf bepalen. Een horloge uitkiezen alleen voor de naam is ook vrij sneu.
En sommige mensen maakt het helemaal geen ene moer uit en dragen ook fake. Zoals deze gast, en hij heeft toch wel geld genoeg.