Jouw collectie op één foto deel IV (Deel 1)

Lekker gevarieerd hoor :ok_hand: zo’n Breitling blijft toch wel heel gaaf. Die springt er echt uit voor mij. En de Gshock natuurlijk :sunglasses:

1 like

Dankje! Voor elke outfit een horloge dan maar haha.

De Breitling is mijn meest recente aankoop. Die heeft daarom ook een prominent plekje bovenaan. Rib uit mijn lijf maar wat ben ik gek op dat ding :heart_eyes:

2 likes

Die van flowert overgenomen?

Nee dat niet. Deze heb ik van KevinDB op van het forum overgenomen afgelopen november.

Hier de NA die ik toen heb gemaakt :blush:

1 like

Wat voor een mooi kistje heb je???

1 like

Hi! Nieuw op het forum. Ik zal morgen ook een ‘even voorstellen’ topic maken. :grinning:

De huidige stand van zaken:

  • Omega Constellation 168.025 met caliber 564 uit 1968
  • Omega Genève Chronostop ‘De Marchi’ 146.012 met caliber 920 uit 1970, met racing dial
  • Bulova Accutron Spaceview met caliber 214 uit 1966, Mocht iemand weten of deze asymmetrische kast een referentienummer heeft, hit me up!
  • Sinn Pilot 356.1670 met Valjoux caliber 7750 uit 1999. Samenwerking met Mercedes-Benz, gelimiteerd tot 100 stuks. Zegt ook meteen iets over mijn liefde voor auto’s
  • Mondia Top Second uit de jaren '70 met A. Schild 1913. Vind de zwart/rode flashing second op 6 uur een leuke gimmick
  • De volgende toevoeging aan de collectie… Maar wat gaat het worden??

De Chronostop gaat er sowieso uit dit jaar voor iets nieuws Neig nu het meest naar een Seamaster 2531.80 en vanuit daar naar een Seamaster 222.80. Maar een 2254.50 is ook interessant. Only time will tell.

33 likes

Hillwood UK. Echt topkwaliteit horlogedoos.

1 like

Ah Hillwood, die maken inderdaad erg mooie kistjes! Complimenteert mooi de drie horloges die je bezit :ok_hand:t4:

1 like

51 likes

Ik vind die juist heel gaaf. :ok_hand:

Thanks en dat is hij ook zeker! Maar het plan was altijd al om via die (en een jaren '50 Seamaster Calendar voor de Chronostop) naar een Speedy Pro of een Seamaster Pro te gaan. Heb deze nu al een tijdje en begin er langzaam op uitgekeken te raken.

1 like

Ja, snap ik wel. Dat is ook de manier waarop veel mensen de boel langzaam upgraden.

1 like

Dit is niet normaal. Wat een legendarisch trio :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Zou wellicht de datejust swappen voor een Sub of GMT. De datejust en de Day-Date hebben wellicht nu iets te veel overlap.

1 like

Prachtige collectie!

1 like

:+1:

Doe ik alleen voor een blauwe sky.

Ook mooi maar mijns inziens ook erg in het vaarwater van de Day-Date. Zou voor een sport model gaan met rotating ceramische bezel.

Ik denk overigens dat hij een blauwe Skydweller binnen no time hebt bij de AD voor list gezien je AP Royal Oak en je meteorieten Witgouden Day-Date. You are on the top of the foodchain :rofl::+1:

1 like

Dat denk ik niet, bijna alles komt van verschillende.
Heb ook geen haast.

1 like

Mooie Bulova Accutron :ok_hand:t2:

2 likes

Ik vind die certina erg gaaf! Is dat een dikkertje?

1 like

Diameter is 39mm en de hoogte is 11,5 mm.