New Kid in Town, even voorstellen

Hi allen,

Na jaren al fanatiek gebruik te maken van het forum, gisteren eindelijk een account aan te maken.
Geen idee waarom ik niet eerder actief ben geworden.

De passie voor horloges begon in 2018. Eigenlijk vanaf het begin al voornamelijk geïnteresseerd geweest in vintage. Daarnaast ook meestal de grote fabrikanten en iconische modellen met soms een uitschieter. Ik ben nu langzaam een mooie collectie bij elkaar aan het sprokkelen. Zie voor de huidige stand van zaken:
Jouw collectie op één foto deel IV

Dit jaar zal ik afstuderen en (hopelijk) beginnen met wat meer geld te verdienen. Dat kan natuurlijk maar één ding betekenen, en mijn vriendin zal er niet al te blij mee zijn :wink:
Er moet in ieder geval dit jaar een Seamaster Pro komen. Waarschijnlijk ergens tegen de zomer. Twijfel nog tussen de 2531.80, 2220.80 of een 2254.50. Gooi vooral wat foto’s van die van jullie hier beneden, om mij alvast warm te maken.

Thanks,
Jappie

28 likes

Welkom op ons mooie forum.

2 likes

Welkom op het forum! Toffe vintage collectie heb je al. :clap:
Op marktplaats zag ik net een Seamaster Peter Blake staan voor een nette prijs incl. nieuwe service. Maar het gaat dan wel om de quartz versie. Ik weet niet of je dat zou storen aan een Seamaster?

Edit: Ik keek te snel. Zit ook geen stalen band bij wat een beetje jammer is.

1 like

welkom en geniet ervan

1 like

Welkom op het HF! Mooie collectie overigens :+1:

1 like

Welkom :smiley:

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom!

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Beste Jasper, welkom op HF!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom hier bij HF !
Seamaster is prima!

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom.

1 like

welkom-home

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum :watch:.

1 like