Jouw collectie op één foto deel IV (Deel 1)

Ik ben jaloers!

2 likes

Ik proef afgunst.

5 likes

Dat zeg ik ook niet. Het gaat erom dat iemand z’n collectie laat zien en er geroepen wordt geen smaak wel veel geld. Dat is anders. Maar ach laat ook maar…

image

16 likes

Apart dat jij dat zegt. Ik ben juist zeer ruimdenkend. JP complimenteer ik met zijn collectie. Niet vanwege het kroontje hoor.

En als de collectie “goedkoop” is of iemand een hommage leuk vindt, is het prima om te zeggen:

Of

Of

:thinking:… is dat niet hetzelfde?

2 likes

Je haalt reacties van topics van langer dan een jaar geleden aan. Daar heb ik al afstand van genomen :+1:
Dat Seiko puinbakken was wellicht niet zo netjes en zal ik dan ook terug nemen.

Oh joh. Is je eigen humidor? Dacht dat het van een sigarenzaak was. Wauw, dan heb ik niks gezegd.

Heb zelf een humidor kistje voor 30 sigaren, liggen ook sigaartjes in voor als ik de hond ga uitlaten. Del Piedro is prima prijs kwaliteit en zijn wel longfillers. Maar een mooi moment verdient wel wat bijzonders.

Die paarse zijn lekker, maar altijd op hier. Krijg nu iedere keer een lul verhaal over een boot die onderweg is te horen. Waar koop jij ze?

2 likes

Ik stuur je wel een pb voor adresjes

1 like

Zoals in: “ja ik heb ooit mjjn vrouw bedrogen, maar dat was vorige week en gisteren zijn we een nieuwe week begonnen dus…”

8 likes

Eerst ff nadenken werkt vaak ook en maakt het hier nóg gezelliger.

3 likes

9 likes

Precies dit. Negen van de 10 discussies van @RLC kan ik gemakkelijk een 5 stappen model maken.

1 Reageer fel en impulsief
2 Hou je mening vast en gooi er een loze kreet tegenaan
3 Nuanceer het een beetje
4 Neem (deels) afstand van je mening
5 Ga naar stap 1

30 likes

Perfecte omschrijving.

8 likes

Dat komt niet door dat het Rolexen waren maar door welke horloges het waren snapje. Allemaal niet zo zwaar aan tillen, maar ik vraag me wel af wat het idee achter de aankopen was.

Dat is ook het model dat 8-jarige jongetjes doorgaans volgen.

1 like

Haha point taken :crazy_face:

1 like

U mag door naar stap 1.

6 likes

Jammer dat je de GS wegdoet, das wel een mooie.

Ook leuk om weer eens wat foto’s te zien in dit topic… :grin:

1 like

Die pmd heb je die recent gekocht?