Wat is dit voor merk: Meyers

Dusik heb meerderen horloges gehad .Van omega tot tag of Breitling Ecetra .En bij die horloges had ik altijd probleem mee .of water erin of liep niet glas los ?Maar van de Meyers fly racer was alles goed hoor .Ik trek geen partij maar .Eerst zo een horloge kopen dan een feedback .Dan praten de meeste niet meer zo .Net als de (horloge meester )
Dat is een kwakzalver met zijn afgekeurde goedkopen horloge s !Top prijs vragen .En als hij horloge kapot maakte -Omega .wilde hij mijn een onbekend merk horloge
In plaats na die omega 3 verschillende ik heb er geen foto. Van maar om zoiets ,ik heb dat meegemaskt

daar heb ik zo mijn twijfels over, de schattingen slaan vaak nergens op en zijn m.i uitsluitend bedoeld om de Catawiki omzet te stimuleren

Tja, veel mensen blijven blijkbaar gevoelig voor dit soort acties. Spiegel ze een koopje voor met een schimmig verhaal, en hoop dat er iemand hapt. Dit verhaal klinkt een beetje als van die “exclusieve” pannensets en messenblokken die door straatverkopers aan de man worden gebracht, en die uiteindelijk geen drol waard blijken te zijn. Wel discutabel dat een grote site als Catawiki hieraan medewerking verleent.

2 likes

Dit moet een grap zijn met Google Translate :rofl:

Beste Tarkan (eigenaar van Meyers?), je bent of echt heel erg dom, of je probeert mensen op te lichten. En ik weet niet welk geval erger is.

3 likes

Ja dat dacht ik ook toen ik het las :rofl:

Looks like an overpriced shitter to me. Ver weg van blijven :+1:

Ik ben bang van niet na wat Google.

Wallahtsjietsjie sahbi, jouw verhaal is onleesbaar. Wat is de strekking ervan nu?

Wrijven in een inktvlek. Dit lijkt me een trötste Türk die niet kan verkröppen dat Meyers bende is. Körtöm, de cögnitieve dissönantie slaat aan en er wördt uit alle macht gepröbeert töch te bewijzen dat het een goed merk is.

3 likes

Goed verhaal. Doet me echt beter denken over dit merk.

Joh, ik snap dat niet iedereen even goed Nederlands spreekt. Een paar overgeslagen woorden invullen of doen alsof ik een spelfout niet zie gaat me allemaal prima af (en hij die zonder zonde is werpe de eerste steen).

Maar Tarkan, deze complete verkrachting van leestekens kun je alleen maar expres doen, of je wilt gewoon echt geen moeite doen voor een leesbaar stuk. Je neemt dit toch zelf ook niet serieus? Een Turkse tekst laat jij toch ook links liggen als de interpunctie nergens op slaat? Dit is schier onleesbaar man. En daarom zal ook niemand je ervaring met dit merk serieus nemen, verwacht ik zo.

Bedankt @Tarkan nu heb ik dus de hele dag dat liedje in mijn hoofd!

en jullie nu ook. :smile:

4 likes

Moet ook geen breitling of omega op het strand kopen op de Turkse riviera…

2 likes

WT ga de doen .wie interpeteren

Nauw je doet wel de moeite met meer dan 10 regels duidelijk te maken .En je snapt jet nog niet ???Dus aub ga i.p.v. comtr Gvn gewoon na je school

Heeft Candide een nieuw account aangemaakt als Tarkan??? :smiley:

3 likes
4 likes

Bij Catawiiki staan nog steeds Meyers te koop

1 like

Ja, Meyers wordt geplugd door Catawiki.

1 like

Ik was deze draad alweer bijna vergeten. @anon50762135,

blijft een van je betere typetjes. :ok_hand:

2 likes

Daar zijn de Topics ook goed voor waarschuwingen, maar ik begrijp Cataki niet
En de EXPERTS
Tarkan moet terug naar school