Jouw collectie op één foto deel IV

Als je de 3 rechtsboven alleen zou hebben, zou het al een prachtige collectie zijn. Misschien wel mooier zijn eenvoud ook, maar dat is persoonlijk.

4 likes

Super leuk!!! :smile:

1 like

Interessante opmerking. Het is inderdaad allemaal persoonlijk, maar ik snap de opmerking wel.

Gisteren, bij mijn juwelier, de keus moeten maken uit mijn bescheiden collectie voor het horloge van vandaag; ‘het zondagshorloge’.

Rara, de keuzes…

De uitkomst

Fijne zondag allemaal!!

50 likes

Ik zal vanmiddag ns een fototje schieten :innocent:

Ik denk dat de afgelopen 3 jaar het alleen maar lastiger is geworden voor jonge mensen van 20-25 met de huizenmarkt :sweat_smile:

Het is verder geen waarde oordeel. Mensen met knallers op HF is alleen maar leuk. Maar het valt me gewoon op dat er een stuk meer zijn dan eerst.

1 like

Laat maar komen :sunglasses:

Wel met je eens hoor. Maar ik denk ook niet dat HF helemaal representatief is voor de samenleving. :laughing:

12 likes

Ik wil een making of gif oid…
Hoe doe je dit, alleen of met hulp?

De collectie heeft kleur gekregen, erg mooi kerel.

Zo bijna alles op een plaatje! Alleen de Longines Heritage Diver chrono niet omdat deze voor de derde keer terug is naar t Longines service center…:thinking:

26 likes

Mooie collectie! Die Tudor Black Bay Harrods is ook echt fantastisch. En ik vind die Vostok daarnaast ook erg gaaf! Welk model is het?

1 like

Thanks! De vostok is een 170805. Op verkoop fotos lijkt hij niet top maar in het echt is het een enorme aanrader!

1 like

Wow Ralph wat zeg jij nou? :open_mouth:

1 like

Geef hem eens ongelijk!! :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha ik vind m ook tof hoor no worries.

Een goed, mooi en iconisch horloge hoeft niet perse duur te zijn hoor. Dat heb ik nooit gezegd.

2 likes

Dankjewel! :blush: :+1:

Heel blij met de variatie en kleur in de collectie. Aardig netjes gebalanceerd al zeg ik het zelf.

2 likes

Nee joh, ik zit een beetje te stangen.:shushing_face::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Man man man wat doet die blauwe BB58 blue het goed in de collectie. Ben echt blij. Bijzonder dat ik eerst echt alleen maar dezelfde soort zwarte duikers had. Gelukkig ben ik daar vanaf. Nu nog maar twee zwarte duikers in de collectie. Dit is toch vele malen gaver. Vind de collectie echt goed uitgebalanceerd en ook best wel wat kleur hebben…
Zou ook niet goed weten wat de volgende stap zou moeten worden. Weet oprecht niet welk horloge op de nominatie zou staan om weg te mogen voor evt iets nieuws tzt. Wellicht IWC Le Petit Prince en Tudor Black Bay GMT voor een Rolex Explorer II Polar. Maar dat is best een groot ‘offer’. Voorlopig hou ik het echt even lekker zo. :blush::+1:

9 likes

Het wordt inderdaad steeds leuker Ralph. Laat ik een klein @RLC’tje doen, in het kader van balans. De zwarte Seamaster eruit voor deze:

14 likes