Jouw collectie op één foto deel IV

Geinag voor nie weinag… :rofl:

2 likes

Ik had dit ook wel een beetje tot dat ik ze in het echt ging proberen. Sommige modellen helemaal niks. Te Seiko achtig zoals de simpele wijzerplaat high beats, Op staal vind ik ze ook niks, ook soms te dik…

Maar deze was direct raak, wow! En afwerking is absurd

16 likes

Veel plezier vandaag!

Mijn huidige set… ben alleen nog erg zoekende merk ik. Het voornemen is de rest van het jaar voor meer kwaliteit te gaan in plaats van kwantiteit :see_no_evil:

24 likes

Mooie set maar waar komen die vreemde slijtplekken op je bandjes vandaan?

De 6 die ik beschouw als de kern:

Hier nog aangevuld met 2 horloges met sentimentele waarde en 2 duikers die netjes liggen te wachten tot mijn zoons oud genoeg zijn :

21 likes

Ik denk hiervan. Ik laat tegenwoordig de linkermouw van mn hemden wat ruimer maken voor mn horloges. Horloges die ik op het oog heb zijn ook weer wat dikker dan de Stowa, is dus geen overbodige luxe.

Hier begint het bandje serieus te slijten zie ik nu:

2 likes

Die Longines is zeer fraai, welke referentie is dat? :innocent:

1 like

Dank. Het is een Longines Flagship uit circa 1960. Referentie weet ik niet

1 like

Ik was me er niet van bewust dat ik een zwak had voor duikers met groen… maar t bewijsmateriaal liegt niet:

:grimacing::sweat_smile::grin:

23 likes

13 likes

Prima set …

En ik zie met name kwaliteit daar :stuck_out_tongue: … tuurlijk, je kan alles eruit klappen en een rolex kopen…

2 likes

:smiley:

Fijn weekend! :v:t3:

27 likes

Wishlist: een Oris en op de langere termijn een JLC Reverso.

Maar nu spookt het door mijn hoofd om de GS en de Tudor te vervangen door een (waarschijnlijk onverkrijgbare) 36mm Explorer. Maar dan wordt het wel heel erg safe / saai qua keuzes :thinking: Ik probeer heel hard om Rolex te vermijden, maar het blijft een zwart gat waar je bijna niet omheen kunt :sweat_smile:

31 likes

Omega-Tudor-GrandSeiko

Lijkt me de ideale manier om Rolex te ontwijken :ok_hand:

4 likes

Change is coming! :smile: :clap:

1 like

The 3 piece. Ben er ook wel uit m.b.t. Nummer 4

28 likes

Welke wordt het?

Iets met een zwarte plaat? :see_no_evil: Wel een heel mooi drietal! Dat zeker.

Mooi bandje op de speedy. Welke is dit?