Zo bijna alles op een plaatje! Alleen de Longines Heritage Diver chrono niet omdat deze voor de derde keer terug is naar t Longines service center…
Mooie collectie! Die Tudor Black Bay Harrods is ook echt fantastisch. En ik vind die Vostok daarnaast ook erg gaaf! Welk model is het?
Thanks! De vostok is een 170805. Op verkoop fotos lijkt hij niet top maar in het echt is het een enorme aanrader!
Wow Ralph wat zeg jij nou?
Geef hem eens ongelijk!!
Haha ik vind m ook tof hoor no worries.
Een goed, mooi en iconisch horloge hoeft niet perse duur te zijn hoor. Dat heb ik nooit gezegd.
Dankjewel!
Heel blij met de variatie en kleur in de collectie. Aardig netjes gebalanceerd al zeg ik het zelf.
Nee joh, ik zit een beetje te stangen.
Man man man wat doet die blauwe BB58 blue het goed in de collectie. Ben echt blij. Bijzonder dat ik eerst echt alleen maar dezelfde soort zwarte duikers had. Gelukkig ben ik daar vanaf. Nu nog maar twee zwarte duikers in de collectie. Dit is toch vele malen gaver. Vind de collectie echt goed uitgebalanceerd en ook best wel wat kleur hebben…
Zou ook niet goed weten wat de volgende stap zou moeten worden. Weet oprecht niet welk horloge op de nominatie zou staan om weg te mogen voor evt iets nieuws tzt. Wellicht IWC Le Petit Prince en Tudor Black Bay GMT voor een Rolex Explorer II Polar. Maar dat is best een groot ‘offer’. Voorlopig hou ik het echt even lekker zo.
Het wordt inderdaad steeds leuker Ralph. Laat ik een klein @RLC’tje doen, in het kader van balans. De zwarte Seamaster eruit voor deze:
Goede, of IWC eruit voor een lichte plaat Grand seiko!
Voor de balans oké. Maar ik vind mijn zwarte no wave Seamaster Professional 300m de mooiste Seamaster ooit. Dus deze gaat never nooit voor de nieuw generatie met wave dial ingeruild worden. Die vind ik te druk en te lomp. Die helium escape valve doet mij denken aan een WC eend/dikke bleek fles
Godkanonnen wat een schitterende collectie! Enige punt van positieve kritiek is: you need a bigger watchbox
Dankje.
Maar tussen ons gezegd en gezwegen, ik probeer te ‘minderen’, dus ik heb al een horlogedoos weggegeven…
Uiteindelijk 8x horloges (of nog minder) is mijn streven
Lijkt hier wel de AA
Dan heb je de extreem lastige taak om een schifting te maken tussen al die toppers. Ga er maar aan staan. Lijkt mij oprecht heel moeilijk…
Haha inderdaad. Ik hou ook bijvoorkeur max 8 aan een als ik er teveel heb dan gaan ze in de side collection doos en zie ik ze niet en tellen ze niet mee. Heerlijk mijzelf voor de gek houden…
Dat vind ik oprecht een goede uitvinding
Revolutionair concept in de wereld der horlogerie. Copyright RLC