Je kunt alles met elkaar vergelijken. Per definitie. Maar het levert geen valide argumenten op. En om me dan van ‘semi religieuze argumentatie’ te betichten is volslagen dom.
Lieve appels en peren, mag ik nog even een suggestie doen voor naast die BB duiker als zowel de Ranger als de Explorer niet in de smaak vallen.
+1
Haha ,Tja die Seiko tikt alle punten aan ( op de datum na)
Denk ook dat het perfecte horloge gewoon niet bestaat . Er zou altijd wel iets persoonlijks te wensen over blijven.
Wat zoek ik nu precies in de ideale field/ tool beater.( Geen duiker, de perfecte duiker heb ik inmiddels gevonden )
20 mm lugs
Schroef kroon 10 tot 20atm.
Niet te bling bling
Tussen 38 en 40 mm.
Goede stalen band , liefst met snelverstelling.
Zonder datum voor een cleane look.
Automaat , geen handwinder.
Tot 2,5k. prijsklasse .
Die Nomos is 37. Mag dat ook?
Maar jammer van die datum, anders kon ik dit roepen:
Hij staat wel lekker symmetrisch op zes.
Een Railmaster mag altijd, Henk. Da witte gij ook. Man, wat mooi.
Ook “omdat ik dat zeg” is geen geldig argument om een argument als non-valide weg te zetten. Kom eens met iets meetbaars, zou ik zeggen, dan hebben we iets om stelling over te nemen.
Tudor BB39 met tfit zodra de kop er vanaf is?
Datum op 6 is wel clean als je het mij vraagt?
Zou eerder vallen over die sterretjes
Gewoon lezen. Dit stond al in mijn eerste reactie. En ja, ik heb het over een automaat. Een appel.
Verder moet je gewoon je ogen gebruiken. Kwaliteit is niet op alle gebieden in getalletjes uit te drukken. Zo heb ik gisteren nog een maaltijd genoten van hoge kwaliteit.
De snackbar geeft ook kcal. Ook een goed restaurant.
Hahaha, ja ik weet het.
Maar dan moet ik eerst nog wat verkopen
Hahaha, ja datum op 6 kan nog net
Maar die sterren he.
Het is niet perse dat het dan niet meer clean is, maar vind het gewoon van totaal geen toegevoegde waarde
Tja weer onnodige bling.
Hear hear. Ik heb hem toen overgenomen als flipper shitter maar is ondertussen mijn meest gedragen horloge. Geen idee waarom want het is in essentie gewoon wat het moet zijn: Een horloge.
Tom & Chris, get a room
Update hier. Wilde graag een duiker erbij en dit is voor nu de Aquis op rubber geworden.
Ben er blij mee zo. Heb wel nog wat ideeen maar dat komt wel.
@pasd is een man van staal heb ik al genoeg gezegd en dit is niet zijn merk . Dus ofwel zo´n ranger of niets lijkt me
Hier kun je mee thuiskomen
Gefeliciteerd met de Oris als NA
Eh ah oh…
De nieuwe aanwinst van @sand wordt anders gebruikt waar die voor gemaakt is.
Inclusief de HEV.
Ben het met je eens hoor fate.
Je kan het vergelijken. Alleen is jouw conclusie niet de onze, en eerlijk gezegd denk ik dat ook jouw en je partner de enige zijn met die conclusie. Wat niet wil zeggen dat dat niet kan.
De stoelen van een Renault Laguna zijn ook heel goed. Net als de zetels van een Mercedes S klasse.
Bij die laatste hou je het wel langer vol en kom je na 6 uur rijden (of meer) fitter aan.
Ja ik spreek uit ervaring. Dat gezegd hebbende ik heb geen specifieke voorkeur voor Mercedes of Renault. Ze doen wat ze moeten, maar vermoed dat die Mercedes langer meegaat zonder kwaliteits verlies.
Even on topic.
Dat heeft de nieuwe explorer toch ook? Dus deze mag ja al schrappen.
Goede suggestie!