Jouw collectie op één foto deel V

Voorlopig weer even klaar (hoop ik :slightly_smiling_face:)

44 likes

18 likes

Wat een gave en gebalanceerde collectie!
Mooie foto’s ook.

1 like

:rofl: Hahaha mijn LaTrappe Isid’or zit nu tegen het beeldscherm :rofl: herkenbaarheid ten top

1 like

Precies dit, nee joh. Niet sparen, lekker 30 jaar rente over een paar duizend eurotjes betalen. Die rente is toch laag… 1% rente is ook rente, en dus zonde :sweat_smile:

Dat dachten veel mensen in de jaren 90 ook :sweat_smile: volgens mij werden er best veel mensen met die instelling behoorlijk zenuwachtig een jaartje of 7 geleden…

1 like

I didn’t choose the Rolex life, the Rolex life chose me…

:rofl:

3 likes

:face_vomiting:

11 likes

Sarcasm do you speak it?

Lekkere set zeg. Van alles wat.

1 like

Deze zelfde vraag aan jou, maar dan over de Nederlandse taal. Misschien is rolexforum.com een geinige site. Kun je je helemaal uitleven :+1:

2 likes

En al zoveel moois :star_struck:

1 like

Mooie collectie. Er was een tijd toen had je meerdere Grand Seikos toch, volledig vanaf gestapt?

1 like

Dat klopt inderdaad Michiel. Nog steeds een prachtig merk en ik sluit voor de toekomst een GS zeker niet uit.

1 like

Je kunt altijd nog je auto verkopen en Volvo gaan rijden…

4 likes

Speedy reduced er weer in!

44 likes

Lekker setje wel. Tudor Genève vervangen voor een nieuwe Tudor Royal Day-Date in het blauw?

De Tudor Genève heeft qua dial layout vrij veel overlap met de Alpinist

2 likes

Gaaf! Ik mis mijn speedy reduced ook! Wellicht ook maar weer ergens een mooi exemplaar scoren! Of toch even sparen en de nieuwe pro halen…

1 like

Tudor Royal doet me eerlijk gezegd niets :grimacing:. Vind het geen mooi horloge. Ooit misschien toch weer een datejust in de plaats van de 1926, maar momenteel zeker nog geen sprake van

Mooie collectie weer! Die Speedy maakt het wel af. :ok_hand:

1 like

Echt één van de toffere verzamelingen op HF. Je Zeniths en Breitling zijn zo gaaf.

1 like