Even een update met de NA Nivada Grenchen.
De “één eruit, één erin tactiek” heeft niet gewerkt…
Man, wat lekker. Heerlijke diversiteit. En de nieuwe is een mooie aanvulling.
Gelukkig heb je al een Submariner en een Speedmaster. Anders kwam er zo iemand…
Geweldige collectie!
Geniet van de Nivada👍🏻
Met permissie. Prachtige horloges, wanstaltige horloge/band combinaties. Met alle respect en zo.
Velcro straps zijn niet voor de meesten maar ze zijn erg comfortabel voor de zomer, ik vind de ZEP de minste combinatie maar voor 3 warme maanden maakt dat mij niet zoveel uit.
Je valt gewoon telkens in herhaling en terug in je typetje. Dat valt op en is echt niet nodig.
Practice what you preach Tom?
Hij raadt m tenminste geen speedmaster of sub aan.
Ik heb niets tegen het geven of ontvangen van een mening. Anders wordt het als je bij iedereen steeds weer hetzelfde doodsaaie advies geeft.
Just kidding’ Ruud … Velcro brrrr
scherp vandaag Tom …
Nee dat is niet waar
Scherp als altijd …
Mooie plaat van de Panerai!
Man die OP links bovenin vind ik echt sexy.
Niemand zit te wachten op jouw (ook nog aan de lopende band ongevraagde) mening.
Op zowat elke collectie-post de opmerking dat een stalen sportRolex nog wel zou passen. Mensen ergeren zich kapot aan je.
Gaat er niet om dat je geen- goede bedoelingen hebt, want met dat argument ga je altijd in de tegenaanval, maar misschien iets minder op de voorgrond zou geapprecieerd worden,
Bvd
Daar wacht ik al jaren (tevergeefs) op
Thanks!!
Gracias! Thanks voor de vlotte afhandeling.
Vet hè! Die plaat is echt top. Deze draagt m’n vrouw, die is er enorm blij mee.
Hele lekkere collectie zo hoor!!
Vostoks:
Vintage:
Hoofdcollectie:
Meer dan tevreden zo, de vintage draag ik niet zijn wel allemaal erfstukken.
Wel zin om te flipperen, misschien de Orient voor een Tissot PRX of heeft iemand anders ideeën voor een logische upgrade
. Wellicht als einddoel een Oris diver 65 of aquis? Who knows
Als je dat niet ziet mag je mij bellen.