De Carrera is WG dus staal is geen optie, deze Panerai heeft geen optie voor staal, daarnaast draag ik al 13 jaar voornamelijk leer dus voor mij zal staal de laatste keuze zijn als ik een keuze maak s’ochtends.
Ach man take a chill pill en trek er niet zo zwaar aan 
Er zwaar aan trekken? Je bedoelt denk ik: til er niet te zwaar aan.
Ah joh. Is in de trend van 
Het is maar contaminatie. Trek het je niet zo af.
Hij trapt hem gewoon binnen. 
Of anders:
Het zou waarschijnlijk totaal niet bij mij passen, maar ik vind de JLC met blauwe wijzerplaat zo’n mooi horloge…!
Elke keer als ik hem zie. Heel gaaf.
Gave prisma trouwens! 
En lekkere collectie zo hoor! 
Thanks! Die prisma draag ik heel af en toe wel eens, lekker goud 
Lekker hoor!
Subje incoming? 
Zijn wel alle geliefde modellen van nu, dit wil ik wel eens over 35 jaar zien 
Ah ja. Nee ik bedoelde een zwarte inlay supperdersup?
Of
Een zwarte daytona? 
En wat is daar precies het praktisch nut van? 
Google maar eens op Reverso Polo History o.i.d.
In het kort komt het er op neer dat je met het omklappen het glas beschermt. Wat niet inhoudt dat ik graag krassen wil op de achterzijde. Ik zou mijn horloge gewoon afdoen tijdens een stevige pot polo.
It all started during the winter of 1930-1931. While travelling in India, the Swiss businessman and watch collector César de Trey attended a polo match at a club of British army officers. One of these officers, who had just broken the glass of his watch, challenged de Trey to create a watch model robust enough to resist to a polo match.
César de Trey discussed the idea with Jacques-David LeCoultre, the then owner of the LeCoultre manufacture, who could provide the movements for the new watch.
LeCoultre appointed the firm Jaeger S.A. for the creation of the reversible case, which in turn contracted the French designer René-Alfred Chauvot, the actual inventor of the unique slide and flip mechanism.
The result was an elegant watch with a dial that could flip, protecting it from shocks while offering a case back with a generous surface that could be used for personalisation.
Jouw achterkant heeft nog weinig personalisatie. Wordt het daar niet eens tijd voor? Haal de watervaste stiften maar uit de kast
.
Ik vind dit de tofste (foto van Fratello):
Ik sluit niet uit dat er ooit nog iets op komt te staan, initialen ofzo.
Ik vind ze vet, maar niet op alle horloges. 

Waar koop je die banden?
GasGasbones.com maar hij heeft een window van een paar dagen elke maand om ze te bekijken en te bestellen, aangezien hij het alleen doet en het made to order is.
@Rolopalooza Dank je wel
@Vanne Die bevalt heel goed. Pak m niet super vaak, ben er voorzichtig mee alleen als ik m om heb. Wat een rust. Alleen de tijd, geen seconden die afleiden. Simpel. Voor sommige mensen wellicht saai maar een kunstwerkje. Zeker als je m omdraait.
@RLC: Ik hoef geen tweede chrono erbij. En verder heb ik gewoon niks meer met t kroontje. Er bestaan voor mij veel leukere merken dan Rolex. Als ik echt een high end duiker zou willen hebben zou ik eerder voor een sea-q gaan…
@Brick: Dank je wel