Jouw collectie op één foto deel V

Hear hear!!

Niets mis mee maar de hobby kent idd meer dimensies dan een weloverwogen keuze uit een top-x iconische horloges

Het gaat wel de goede kant op met Ralph’s weloverwogen collectie. Kan wat mij betreft niet snel genoeg naar Rolex only en het groene deel van HF

3 likes

Grappig. Heb er denk ik maar 5 boven de 200 euro(binnenkort 6,cosmodiver Vostok) 10 horloges tussen de 120-200.euro
En 70 x 50-100 euro.

Dit zijn aanschafprijzen.

ongeveer 80 onder de 50 euro. Waarvan de helft het niet deed en ik ze gereanimeerd heb. Dit zijn horloges die ik rommelmarkten heb gekocht of uit Oostblok. Horloges van 5-20 euro

Nog geen Rolex denk ik misschien dure Seiko…

7 likes

In de kast geloof ik 139.de rest in opberg kist. En dan nog handvol zakhorloges/stopwatches

1 like

Wij zijn na intern beraad tot een unanieme beslissing gekomen en hebben besloten dat jullie hem mogen houden.

Namens het groene deel van HF,
Ammehoela en de groeten.

23 likes

@Bwatched en @Boetje die rekensom had ik nog niet echt gemaakt…:see_no_evil: Even op chrono gekeken maar dat wordt inderdaad spannend… :grimacing:. Instappertje misschien.

En @septentrio, @whisky en het is inderdaad een patroon.

Mijn punt is overigens niet om Ralph zijn manier van verzamelen te veroordelen maar hem op te roepen om dat ook niet bij anderen te doen, ook nietonder het mom van ‘mijn mening’…

En nu gauw terug naar on-topic allemaal :wink:

4 likes

Dat had ik wel begrepen :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Dat Kroontje…. Ben blij dat ik er geen meer heb op dit moment. Te veel poespas allemaal eromheen.

Misschien ooit wel weer wat als de hype voorbij is. Want buiten dat het verpest wordt door de markt is het een mooi merk met ontzettend degelijke horloges.

Dus ja ik zou graag een sub of dweller dragen maar niet in deze wereld

Zo veel moois ernaast gelukkig :grinning:

2 likes

Ik vind je collectie echt waanzinnig gaaf!!! Een waar horloge museum. Als ik jou was zou ik af en toe mijn deuren open zetten, een kleine entree vragen en een rondleiding geven. Mooie manier om je volgende aankoop te bekostigen :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:.

Hier een topic openen en met enige regelmaat een horloge uit je collectie posten met evt het verhaal erbij is zou ook leuk zijn! :smiley:

…… of gewoon lekker doorgaan waar je mee bezig bent natuurlijk :smiley::+1:t2:

Super gaaf.

1 like

Op de CCCP gedeelte voelde ik meer op mijn gemak wat dat betreft om te posten. Maar in de loop van de tijd voelde het okay om hier en daar een post te doen. Door de kennis daar leer ik steeds meer. Die onzekerheid komt bij mij vandaan. Niet perse dat er geen goede sfeer was elders op een groep.

3 likes

Alleen een foto is ook al heel erg leuk :wink:

Deze van een Russische vrouw gekocht samen met mijn kirovskie.
De dame had deze van haar overleden vriend. Ze ging uit respect een aantal werkend krijgen en daar heb ik mee mogen helpen. Ze verkoopt eigenlijk alleen aan liefhebbers. Heel af en toe vraag ik of ze nog iets wil loslaten van de verzameling. En zoals jullie zien ben ik niet echt een handelaar. Ik denk dat ik 10 stukken heb waarbij ik beloofd heb niet zomaar te verkopen. Alleen als ik er echt iemand blij mee maak en ik zie dat ze er goed voor gaan zorgen. Naïef? Ja! Goed? Voor mij wel! Wie goed doet…

24 likes

:+1:t2::+1:t2:

1 like

Mijn kwartet

38 likes

Dure horloges waar geen veegje op mag komen. Ik heb respect voor iedereen, maar als je je boven een andere horlogeliefhebber zet, gewoon omdat jouw horloges duurder zijn, dan heb je een prioriteitenprobleem en vind ik je een beetje droef. Ik dacht dat het typetje RLC was verdwenen? Guess not.

Heb respect voor anderen, Ralph, de wereld komt al genoeg respect tekort.

19 likes

Hij heeft zichzelf gecloned, of is het in dit geval ge-clowned?

3 likes

Gaan we de volgende keer ook eens vragen wanneer je je 10643ste nonsens topic aanmaakt…

2 likes

Leuke opstelling heb je, mooi met die vitrines. Ik zag pas in tweede instantie dat links en rechts spiegels zijn. Ik dacht dat je vier meter breed aan horloges had. En nu valt het weer reuze mee. :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Ja maar dat is dan nog wel maar 2/3 deel :stuck_out_tongue_winking_eye:. There is more!!!

Zijn de vitrine raampjes geen spiegel maar blijkbaar heb ik het zo schoon gemaakt dat het lijkt alsof ik er meer heb. Is ook wel zo

2 likes

De enige topics die ik de laatste tijd gemaakt heb zijn NA’s. Dus weet niet waar je het over hebt. :+1: