Die collage app. Met vierkante vakjes, moet ik i.p.v. 7 naar 9
. Anders moet ik mijn plastic horloges er ook in zetten.
Mooie set…
Hoe valt de mut moon op je pols? Bij mij leek de witte echt enorm…
Ik heb de Pilot gehad zelfs. Inderdaad heel mooi blauw. Maar de Nomos past qua design beter bij me. Iets meer dressy. En het blauw vind ik nog mooier, de wijzerplaat is voorzien van een laagje goud alvorens de lak erop gaat. Dat geeft een bijzonder effect. Mooier blauw heb ik op een wijzerplaat nog niet gezien.
Serieus? Ik vind de maar allesbehalve te groot hoor. Perfect voor mijn (toch niet al te dikke) pols.
Die staat wel op de wensenlijst.
Heel mooi!
Dat werkt voor mij toch echt anders
. Ik vind het juist leuk om elke paar weken een set van 4-5 samen te stellen uit de totale collectie in de externe kluis. Uiteindelijk komen ze allemaal wel regelmatig om de pols.
Gaaf! 

En die IWC Portugesier niet chrono is prachtig
Gaaf die Explorer I 39mm 214270 MKII ook. Ook nog andere Rolexen overwogen?
Sub’s, Sea Dwellers, DJ, OP’s. Allemaal gehad. Maar voor mij is de Explorer1 de mooiste.
Jammer van die rolexen.
Wat is daar jammer aan? Ik ben begrepen dat er niks boven Rolex gaat 
Wat een toppers allemaal 
Ik hou niet van ongevraagde adviezen in dit topic, maar deze box
vraagt toch om een beetje fout horloge voor erbij! Gouden Daytona of DD 
Oh Ja! Gouden daytona op oysterflex 
Tsja, het zijn toch geen AP’s of Pateks he, beetje low end😁
Sommigen van ons moeten werken he 
Werken is overrated Ruud, dat witte gij ook
Weet je Ralph, wij beleven deze hobby op verschillende manieren. Dat is verder helemaal prima, maar het werkt niet om elkaars overweging op de ander te projecteren.
Het enige “normale” horloge in mijn collectie is de Apple Watch die ik gebruik tijdens het hardlopen. Voor de rest vind ik alle stukken bijzonder en beleef ik er bijzonder veel lol aan. De UG bijvoorbeeld. Nee, dit is geen roemruchtig model met een grote naamsbekendheid. Dit is een sympathiek horloge met een rijke historie en boven alles, hartstikke mooi. Deze veroorzaakt telkens weer een brede glimlach op mijn gezicht.
En er is genoeg nog te ontdekken.
Zo zou ik nu zeer graag een “normale” Panerai Radiomir aan de collectie willen toevoegen, een horloge dat echt een aanvulling op de collectie zou zijn. Een ander voorbeeld is een Torsti Laine. Dat zou voor mij meer toevoegen dan b.v. een Calatrava, en dat heeft niets met prijs te maken.
Maar goed, dank voor je overwegingen en de complimenten, ik doe er alleen even niets mee. 
Mooi Ruud! Ik ben blij dat je de GS nog hebt 
Ik ben bang dat ik het met je eens ben…
Zelf vind ik ook dat mijn collectie een foute guilty pleasure kan gebruiken. Een Royal Oak 37mm of een Geel gouden Daytona op rubber zouden mij heel tof lijken.
Dit blijft een waanzinnige collectie!
Die Nomos, heb je die nieuw?