Jouw collectie op één foto deel V

Begin met de KSen te koop zetten die niet eens op de foto staan :innocent:

2 likes

Schitterende collectie! Die gouden Omega is niet van deze wereld, wat een schitterend horloge. Verder wel overwegend JLC wat uiteraard helemaal niet verkeerd is en absoluut geen straf is. Ook stuk voor stuk schitterende horloges. Met de Nomos heb ik persoonlijk het minste in je collectie en valt mijns inziens ook een beetje uit de toon vergeleken met de rest van de collectie. Verder had ik persoonlijk een van de JLC dressers vervangen voor een Lange of een Vacheron of een Patek. Maar dat is allemaal geneuzel in de marge want je collectie is op deze manier ook schitterend.

1 like

Dank je.

Alleen dat blauw al doet me smelten. Daarnaast zo mooi afgewerkt dat hij m.i. makkelijk mee kan met duurder geweld. Uiteraard moet de ‘designtaal’ je aanspreken. Maar Nomos speelt in een veel hogere league dan de prijs doet vermoeden wat mij betreft.

3 likes

Lekker hoor. Sodeju. Leuk Droste effect in wording trouwens. :wink:

1 like

Ja Nomos is in dat opzicht wel uniek en lekker eigenzinnig. Heb je ooit nog een IWC van de Le Petit Prince serie overwogen? Iets minder dressy maar qua sunburst blauwe dial ook een van de mooiste in de industrie. De Mark XVIII LPP bijvoorbeeld. Of anders een IWC Portugesier of zo met inhouse uurwerk. Een Breguet of Blancpain zou ook nog wel gaaf zijn in jouw collectie. Geldt overigens ook voor @Bwatched.

Die collage app. Met vierkante vakjes, moet ik i.p.v. 7 naar 9 :woozy_face:. Anders moet ik mijn plastic horloges er ook in zetten.

1 like

Mooie set…

Hoe valt de mut moon op je pols? Bij mij leek de witte echt enorm…

Ik heb de Pilot gehad zelfs. Inderdaad heel mooi blauw. Maar de Nomos past qua design beter bij me. Iets meer dressy. En het blauw vind ik nog mooier, de wijzerplaat is voorzien van een laagje goud alvorens de lak erop gaat. Dat geeft een bijzonder effect. Mooier blauw heb ik op een wijzerplaat nog niet gezien.

Serieus? Ik vind de maar allesbehalve te groot hoor. Perfect voor mijn (toch niet al te dikke) pols.

Die staat wel op de wensenlijst.

12 likes

Heel mooi!

1 like

Dat werkt voor mij toch echt anders :sweat_smile:. Ik vind het juist leuk om elke paar weken een set van 4-5 samen te stellen uit de totale collectie in de externe kluis. Uiteindelijk komen ze allemaal wel regelmatig om de pols.

1 like

Gaaf! :sunglasses::+1:

En die IWC Portugesier niet chrono is prachtig

1 like

Was geen MUT moon, maar met small seconds.

Werkt voor mij niet.

4 likes

Gaaf die Explorer I 39mm 214270 MKII ook. Ook nog andere Rolexen overwogen?

Sub’s, Sea Dwellers, DJ, OP’s. Allemaal gehad. Maar voor mij is de Explorer1 de mooiste.

2 likes

Jammer van die rolexen.

2 likes

Wat is daar jammer aan? Ik ben begrepen dat er niks boven Rolex gaat :crazy_face:

1 like

Wat een toppers allemaal :+1:
Ik hou niet van ongevraagde adviezen in dit topic, maar deze box
vraagt toch om een beetje fout horloge voor erbij! Gouden Daytona of DD :upside_down_face:

4 likes

Oh Ja! Gouden daytona op oysterflex :wink:

1 like

Tsja, het zijn toch geen AP’s of Pateks he, beetje low end😁

1 like

Sommigen van ons moeten werken he :stuck_out_tongue:

1 like