Jouw collectie op één foto deel VI

GS is ook tof ja. Welke ref. is dit? Misschien wel een optie. Als ik de GS kant op zou gaan staat de SBGW231 bovenaan denk ik.

14 likes

Kijken of je ergens een Oris 65 topper editie op de kop kunt tikken. Anders is de 65 glow een fraaie toevoeging :ok_hand:t4:

1 like

Ik heb juist het tegenover gestelde :stuck_out_tongue:
Met crossen op het strand van Terschelling in onze 4x4 droeg ik gewoon de Meistersinger.
Ik zal de volgende keer een G-shock om doen :slight_smile:

3 likes

Lijkt me heerlijk. Een Meistersinger dragen tijdens zo’n rit is dan extra tof!

1 like


Komen binnenkort 2 nieuwe bij waaronder een horloge dat ISO gecertificeerd is.

7 likes

Of deze natuurlijk.

Mooi in de breedte :blush:

Mooi Tudor trio met de GMT erbij. Evt de Chrono. (zijn wel 41mm)

Ergo: niet vreemd gaan :wink:

1 like

Ja, helemaal Tudor gaan. Dat is wel een idee :+1::slightly_smiling_face:

Nog een snowflake? Als de Tudor GMT er ooit komt in de 58 case (en dus 39mm) zou dat tof zijn ja!

1 like

Met 36-39 en 41 heb je ook alle maten :pray:t2:

Een ‘oudje’, de SBGR097: https://monochrome-watches.com/hands-on-with-the-new-grand-seiko-sbgr097-limited-edition-now-in-42mm-specs-price/

DE SBGW231 lijkt mij ook prachtig!

Ander misschien de SBGW267/69: https://monochrome-watches.com/grand-seiko-elegance-european-editions-sbgw267-sbgw269-hands-on-review-price/

Hier mooi naast elkaar:

21 likes

Ja er is nog zat te wensen bij Tudor aangaande. :sweat_smile: :crossed_fingers:

Maar weer wachten tot eind maart, voor W&W.

1 like

@Petteflet ik ga gewoon sparen tot ze uitkomen met de GMT in de 58 case :sweat_smile::sweat_smile::ok_hand:

eens kijken of ik zo lang niets kan kopen :roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Dat zou wel top zijn ja. Bb58 gmt en dan ook nog een coke bezel erbij :wink:

1 like

Precies! Dat is ook een beetje mijn instelling. :ok_hand: Lekker zorgen voor een gevuld horlogepotje voor mocht Tudor of Omega met iets heel tofs komen volgend jaar.

Een Meistersinger komt natuurlijk het beste tot zijn recht op een eenwieler :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Niet de volledige collectie, maar wat er normaal gesproken in de rotatie zit. Helaas draag ik amper horloges tijdens het thuis studeren…

18 likes

Ik dacht vandaag hetzelfde en heb hem ff door Photoshop getrokken :wink:

10 likes

Wat wil je ervoor hebben? :yum:

1 like

Heel gaaf gedaan! Zelf zou ik wel voor de normale kleurensamenstelling gaan wanneer die in 39mm uitkomt. Dat zou echt een knaller worden!

1 like