De status voor de komende paar dagen. Moet zeggen voelt best lekker. Speedy mijn all time favoriet en kan ik best 24/7 dragen. Nomos als funky dresser ernaast. Dan alleen nog een simpel duikertje erbij voor de vakantie/strand/zwembad en klaar is kees.
Laat ik hier ook eens een poging wagen. Veel gewisseld dit jaar, maar dit zijn ze voorlopig. Geen high end en niet heel standaard. Ik ben er blij mee.
De stowa en certina hebben sentimentele waarde en zijn hele fijne horloges in het echt. De FC Highlife heeft mij zeer positief verrast, oprecht een knaller voor het geld. De Oris65 is nieuw en erg fijn, zoek weinig meer in een duiker. De Nomos is prachtig maar een beetje groot. Was bijna weg, maar blijft toch nog even.
Eind volgend jaar als het nieuwe huis af is maar eens kijken of ik de Ophion Velos nu maar eens ga bestellen. Zit er tenslotte al meer dan een jaar over te kwijlen
Er is veel veranderd. Waarbij GS als merk inmiddels al jaren “vast” is en deze nieuwe GS een blijver.
De MeisterSinger en Tissot Worldtimer zijn sowieso al vaste collectors items en blijvers.
De Edox is een kadootje van vrouw en kids, dus ook vanaf dit jaar een blijver.
Naar de Citizen heb ik best lang uitgekeken en lijkt een blijver.
Voor de rest: In het verleden behaalde resultaten, etc.