Dank …
Dat is niet waar. Je zou alles wegdoen en Rolex kopen.
Voor list. Uiteraard.
Dat is wel waar. En er is meer dan Rolex. Ik heb er zelf ook maar 3 in de collectie.
Quote jezelf nog een paar keer en misschien ontstaat er een discussie met iemand die het wel met je gewauwel eens is.
Het lijkt mij verstandig om de discussie te beëindigen. Jullie zijn duidelijk weer uit op escalatie op de vroege ochtend. Ik gaf alleen een goed bedoeld advies zoals wel meer mensen dat hier doen. Fijne dag
Niet teveel nadenken. Gewoon gaan. Horloges kopen met het oog op wat ernaast past in collectie vind ik n vreemde gedachte omdat je altijd maar 1 draagt.
Alé, tot op zekere hoogte. Plots stel je tijdens het stormen vast dat er “verschraling” is…
Mijn chrono fase:
Constant in motion
Ik niet. Echt niet.
Maar je noemt advies. Maar zoals je reactie op Rik, die er volgens mij niet om vroeg, vind ik bijzonder. Iemand stelt een verzameling samen en jij streept doodleuk 3/4 weg.
Dat zou hetzelfde zijn als ik jouw foto pak en dan alles wegstreep. Want het is serieus niet mijn smaak/horloges. Om vervolgens te zeggen dat ik een 18239, en 17000 en een nieuwe groene OP ervan zou kopen met een G-Shock ernaast
Dat slaat dan weer nergens op, omdat jij weinig of niets met vintage hebt.
#justsaying.
Mag rubber nat worden?
Doe je grandioze best maar. Ik kan dan toch zelf bepalen of ik wat met het advies doe of naast mij neer leg. Ik ga iig niet huilie huilie lopen doen en zal ook niet op mijn lange tenen getrapt zijn.
Rolex en Omega zijn toch wel high end? Vanaf wanneer is iets high end? (Serieuze vraag). Ben wel heel erg benieuwd.
Ja maar ze kunnen niet tegen zonnebrandcrème.
Het punt was meer of je wel advies moet geven als iemand er niet om vraagt
Nee hoor, krijgen allemaal ongeveer evenveel draagtijd.
Ik heb geen high end horloges, voor dat geld koop ik liever deze 20
Ok bedankt, ik doe er niks mee ok? Ze staan al op volgorde waarin ze blijven…
Dit dus
Ze moeten mij juist een ander gevoel geven dan wat ik al in de collectie heb
Je benadert het op een manier alsof het een soort werk is, sterker en in balans? The fuck, normale mensen dragen er toch maar eentje tegelijk? Dan ziet toch niemand, inclusief jij als drager, dat dat horloge deel uitmaakt van een sterke en gebalanceerde collectie?
“Hey RLC, leuke sub man!”
“Ja is een no date 114060 Submariner, pilaar van mijn collectie. Voegt echt wat toe tov wat ik nu niet draag”
Ik draag ze elke dag, de hele dag door en wanneer ik wil. Als je nou ander werkt zoekt kan je je collectie mooi uitbreiden want dan kan je ze vaker dragen
Klopt, zit er namelijk niet in. Of eigenlijk wel, het zijn glimmerdingetjes die de tijd aangeven…
Koop die dan ipv de PRX. Ik hoef er geen iig.
Dat dus, alleen het resulteert in een iets te omvangrijke collectie
Ik vind het wonderlijker om überhaupt aan te nemen dat iemand met een collectie in alle kleuren van de regenboog serieus denkt dat advies op te gaan volgen van iemand met 4 zwarte en 4 blauwe horloges
Maar in ieder geval ben ik blij dat ik met mijn collectie jullie op donderdagavond en vrijdagochtend heb kunnen bezighouden. Leuke reacties allemaal
Denk dat iedereen hier wel een beetje toe is aan ‘gekkigheid’ … Ik volg het voorbeeld trouwens!
Alaaaaf!!!
Je hebt ook een toffe collectie Ik vind vooral die Citizen tof.
Wat een bijzonder mooi kwartet!!
tnx.