Jouw collectie op één foto deel VI

Goed gezegd :ok_hand:.

Dat laatste is een dingetje…

Pff, nu ben ik er zo lang in geslaagd om niet te reageren, maar toch gezwicht.

14 likes

Nog één aanvulling: @RLC wellicht moet je ervoor zorgen dat jouw vriendin nóóit een horloge draagt… Als je elkaar vastpakt, dan raken de horloges elkaar ook wel eens aan en dat veroorzaakt ook krassen :joy::wink:

2 likes

Zo zie je maar weer dat ook elkeen anders tov een collectie staat en omgaat met de Hobby en (al dan niet dragen van) horloges.

Mooi toch?

Zolang dit en het gekissebis onze zorgen zijn is alles ok.

8 likes

Nou ja, snap @RLC wel.
Als je moet vluchten en alles moet achterlaten kan hij er gewoon lukraak een pakken. Maar @Rik staat een uur voor zijn kast te wikken en wegen. Dat kan zomaar het verschil maken.

3 likes

Dat lijkt mij niet zo’n verstandige keuze. :sweat_smile:

1 like

Heb er zelden meer dan 5 in huis, passen makkelijk om één arm.

Is gewoon een advies :man_shrugging:t2:

3 likes

Ik was het helemaal met RLC eens want dan zou die gave Citizen Series 8 in het blauw komen :wink: Nam @Rik de goede adviezen maar eens ter harte! :rofl:

1 like

Dankjewel voor het advies, maar ik leg het even naast mij neer.

2 likes

Voor mij is high-end geen doel op zich.
Maar als definitie zou ik zeggen:
Een zeer hoog afwerkingsniveau (met de hand) en/of een gecompliceerd uurwerk.

2 likes

Achteraan aansluiten :upside_down_face: Maar voor dat ik zover ben moeten er dus eerst 10 anderen al weg zijn. Zeg nooit nooit maar voorlopig blijft deze nog wel even.

Beste wat je kan doen met ongevraagd advies :+1:t2:

4 likes

Nog beter: het niet geven?

1 like

Dat zou wel heel saai worden zeg. :astonished:

Op een forum wissel je toch gedachtes en meningen uit? Of ben ik nou gek?

1 like

Tja, wordt het ook zo saai. Soms weet je niet wat je nodig hebt totdat iemand het (ongevraagd) laat zien. Moet opzich wel kunnen op een discussieforum naar mijn idee, soms misschien wel eens het volgende in het achterhoofd houden:

Better to remain silent and be thought a fool than to speak and to remove all doubt.

3 likes

:grin:

3 likes

Voorspelbaar advies is saai.

3 likes

Ja.

Ja. :joy:

11 likes

:face_with_monocle: Bedankt voor de tip weer. Ik was die mogelijkheid even vergeten… :+1:

1 like

Geen dank, deze was gratis.

1 like

Ik vind dat een goeie omschrijving. Rolex en Omega met machinale massa productie van time only of chrono horloges vallen daar natuurlijk niet onder. Maar het bijzondere is wel dat dat segment wel de top is qua toolwatches. High-end modellen worden niet accurater of robuuster, juist het tegendeel vaak.

3 likes