Pfff dat is een perfect zestal zeg! Uitstekend gebalanceerd, niets meer aan doen.
Dat gezegd hebbende, wat wordt de volgende stap?
Pfff dat is een perfect zestal zeg! Uitstekend gebalanceerd, niets meer aan doen.
Dat gezegd hebbende, wat wordt de volgende stap?
Prachtige stukken. I like!
Heel tof!
Allebei je c-cases vertrokken?
Nee hoor, ik had alleen geen foto direct voorhanden gisteren.
De vintage Connie collectie zit in een aparte doos! Bij deze
Ah, de side shitters. Werkelijk prachtig.
Haha dankje! Allemaal mooie merken en goed aan te komen, dus je geraakt er wel
Dit jaar niets meer, dat staat vast. Volgend jaar is het een verjaardag van het 9F GS uurwerk dus wie weet komt er weer wat moois uit. Ik hoop op een beetje kleur
zoiets ja…
Hahaha ongetwijfeld. Moet alleen wat beter worden in sparen en/of een paar goede promoties maken hahaha. Maar het is zeker attainable!
One day
Oeh! Very NICE! Zo zijn Rolexen wèl mooi!
Coole verzameling, en allemaal in topstaat zo te zien!
Bij mij wordt het tijd 2 exemplaren te verkopen zodat er weer 1’tje bij kan. Ik denk dat de Bell&Ross eruit gaat en de 2e weet ik echt nog niet.
Mooie diverse verzameling ook een paar leuke vintage (is de IWC een cal 89?) - weet je al wat er bij moet komen?
Geweldige collectie. Ik snap niet dat je van de Zenith af wil, maar dat terzijde.
Heel robuuste collectie Sven
Eens hoor. Die voegt net wat frivoliteit toe.
Helemaal jouw ding die Tudor. Super collectie zo
Die past er goed tussen! De Zenith gewoon houden; heerlijke set zo!
Zo, geweldige collectie! Die Zenith snel uit de verkoop halen idd, vind ik persoonlijk de mooiste van ze allemaal!
Wil de BB Pro binnenkort eens in het echt zien, erg benieuwd naar…maar die fake rivets op de stalen band, brrrrrr…
Wat zijn jullie eensgezind! Tja … Ik had niet verwacht dat de BB Pro er al zou zijn toen ik de ZEP te koop zette. Het kriebelde weer en dan moet er iets sneuvelen … Ik heb geen haast de ZEP de deur uit te doen en wellicht dat de honger voor nu gestild is
Als je dan toch iets eruit doet, dan de Rolex of Speedy!