Jouw collectie op één foto deel VII

:star_struck: prachtig trio :blush:

1 like

dankje :slight_smile:

1 like

Lekker setje.

Wat blijft zo een GS toch mooi shinen.

En een Meistersinger blijf ik een sympathiek merk vinden. Koop het alleen niet want vraag me af of ik het veel draag. Een Salthora jumping hour lijkt me best leuk.

1 like

Thanks.

Niks veranderd qua camera.

Ik dacht ik probeer t eens op deze manier aan te pakken als in ieder horloge apart op de foto met zelfde achtergrond en in een collage.

2 likes

Volgende oefening: horloges zelf ietsje meer in close up, een andere achtergrond kiezen :see_no_evil: en 9 stuks krijg je perfect in een gelijke verdeling. Maar kudo’s voor de wil om beter te doen. :ok_hand:

3 likes

Die B&R vind ik echt gaaf!! :ok_hand:t3:

1 like

De collectie tot nu toe.

Maar toch weer twijfels, beide eruit en proberen om een Pelagos 39 te bemachtigen?:thinking::roll_eyes:

36 likes

Slechtste idee ooit.

11 likes

Hier ook een update, de Doxa Sub 200 erbij en de collectie weer naar 3

30 likes

Nee, man! Mooie set, zo! :+1:
Misschien nog een leuke Squale erbij? :wink: Ik heb uit betrouwbare bron dat er binnenkort een Squale-event aankomt, waarbij er ook heel wat moois te koop zal zijn! :star_struck: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

[quote=“illewoare, post:3597, topic:392685”]
De frisse Autodromo is er onverwacht bijgekomen en is een verrassend leuke afwisseling :blush:[/quote]

:open_mouth:

Leuk ding! Mooi ook met die wire lugs.

6 likes

Ehm no just no.

Wat zou de Pelagos toevoegen tov de Ranger? En daarnaast heb je dan ook nog een hele mooie blauwe duikert.

Ik zou t niet doen.

1 like

Pelagos 39 is toch veel cooler dan beide? Goed plan. Zou ik ook doen.

2 likes

De pelagos lijkt mij erg leuk, maar deze twee toppers zijn samen nog veel leuker! houden zo!

1 like

Ranger en Black Bay zitten allebei in de vintage-hoek. Black Bay en Pelagos zijn allebei duikers, obviously. Pelagos en Ranger hebben allebei vervolgens wel weer een zwarte wijzerplaat. Hmmm.

Ranger op Nato of leer zetten, en Black Bay vervangen door Pelagos 39. Heb je een mooie vintage allrounder en een hedendaagse duiker. :+1:

1 like

Nee niet doen

1 like

Als je toch nog een Pelagos ernaast wil, dan zou ik eerder voor de FXD gaan. Maar die botst dan weer met je blauwe 58. Dus best gewoon niet doen :sweat_smile:

1 like

Dank! Alles is leuk eraan, diepte in de wijzerplaat, schotelvormige kast, wire lugs, automotive thema. Het haalt het serieuze eventjes uit de hobby :blush:

Geen idee of hij zal blijven entertainen. We zien wel.

No way.

1 like

Vind die Bell & Ross verrassend

Wat zijn de afmetingen?

1 like