Jouw collectie op één foto deel VII

De pelagos lijkt mij erg leuk, maar deze twee toppers zijn samen nog veel leuker! houden zo!

1 like

Ranger en Black Bay zitten allebei in de vintage-hoek. Black Bay en Pelagos zijn allebei duikers, obviously. Pelagos en Ranger hebben allebei vervolgens wel weer een zwarte wijzerplaat. Hmmm.

Ranger op Nato of leer zetten, en Black Bay vervangen door Pelagos 39. Heb je een mooie vintage allrounder en een hedendaagse duiker. :+1:

1 like

Nee niet doen

1 like

Als je toch nog een Pelagos ernaast wil, dan zou ik eerder voor de FXD gaan. Maar die botst dan weer met je blauwe 58. Dus best gewoon niet doen :sweat_smile:

1 like

Dank! Alles is leuk eraan, diepte in de wijzerplaat, schotelvormige kast, wire lugs, automotive thema. Het haalt het serieuze eventjes uit de hobby :blush:

Geen idee of hij zal blijven entertainen. We zien wel.

No way.

1 like

Vind die Bell & Ross verrassend

Wat zijn de afmetingen?

1 like

NEE joh

1 like

Die Speedmaster is gaaf

1 like

Ik mis de Skx dan!

1 like

Niet doen Dan. Dit is een mooi duo zo👍🏻

1 like

Alles weer even bijeen. Eén weg, twee terug.

67 likes

Lekkere bak vol :ok_hand:t2:

2 likes

Ja, dat downsizen is heel succesvol gegaan…

11 likes

:grin::grin::grin:

1 like

Wat een collectie. :ok_hand:

GS of ebel :stuck_out_tongue_winking_eye: is niet per definitie mijn lievelings, maar ik vind het knap hoe je elke keer weer een mooie collectie samenstelt.

2 likes

Slecht idee mijns inziens

1 like

Weer een hele ommezwaai!

1 like

Die is er nog, maar wordt niet meer gedragen. Gaat naar mijn kleinzoon als die de juiste leeftijd heeft :grin:

1 like

@tompj loopt weer de merken fase door, 3 JLC’s naar 4 GS via een paar Rolexen. :rofl::+1:

4 likes