Jouw collectie op één foto deel VII

Tof hoor! Mooi ook dat je naast een aantal klassiekers toch wat leuke curveballs gooit

1 like

Schitterend.

1 like

Vandaag zelf een NA opgehaald. De Starbucks. Wat een knaller zeg :green_heart::black_heart:

84 likes

Wauw! :star_struck: Dat is een mooie aanvulling. Top zeg, veel draagplezier!

1 like

Er zitten erg leuke horloges tussen maar ook horloges waar ik zelf geen moeite mee zou hebben om ze er uit te schoppen. Maar dat is natuurlijk allemaal smaak gebonden. :innocent:

1 like

Wat zou jij er dan uitschoppen? En belangrijker wat komt er voor terug!

Blijft een grandioze collectie. Die vintage Sub laat elke keer al mijn vooroordelen omtrent Rolex verdwijnen. Zo gaaf. De andere horloges vind ik ook allemaal mooi.

3 likes

En nog zo’n collectie met alleen maar mooie horloges. Mooie aanvulling ook!

1 like

Lekkere set!

1 like

Zeiko

1 like

Gave collectie! Ik ben blij dat ik dit aan m’n vriendin kan laten zien. Ik kreeg gisteren voor de eerste te horen “sla je nou niet door in het kopen van horloges”.

Ik gebruik de inflatie als excuus. “Geld kent dadelijk geen waarde meer schat!”.

6 likes

Knap!

1 like

Heerlijk ook! Zou het ook niet weten :man_shrugging:t2:

1 like

Gefeliciteerd! Past er mooi tussen :+1:t2:

1 like

Er zijn zoveel opties! Als je een tudor wilt de fxd er uit schoppen en een big block er voor terug bijvoorbeeld! De zwarte dubbele Zenith er uit voor een Heuer Autavia (of carrera). JLC er uit en paar leuke Seiko’s er voor terug. De Cermit upgraden naar een Hulk of een 1680. De no date sub er uit voor een 1016. Zoveel opties!

Ons en uiteraard een speedy er in :sunglasses:

1 like

4 likes

Niets aan doen = top collectie

1 like

Top aanwinst Roald. Mooi. Gefeliciteerd

1 like

howly crap wat een mooie collectie :heart_eyes:
is er niet een bij wat ik niet mooi vind

1 like

Twee weg, één terug :wink:

43 likes