Jouw collectie op één foto deel VII

Een Omega Seamaster misschien?

1 like

Die EZM3 is heel gaaf!

1 like

Lume editie :innocent:

11 likes

Klaar voor de zomer!

27 likes

5 likes

Misschien moet je even de klep van de horlogekist open doen en een beetje focussen. Geen idee wat we hier zien… :thinking:

5 likes

17 likes

Nu wel duidelijk?

1 like

Kijk, da’s een stuk beter! Nice! :+1: Gaaf ook die rode Casio! Heeft altijd wat, vind ik, een rode wijzerplaat. Nog plannen/wensen op horlogegebied, verder?

1 like

Bedankt. Ben er ook echt blij mee.

Op den duur automatische horloges, maar hier wil ik voor sparen. Ik zag laatst een gele Vostok en zou ook wat van Timex willen en een vintage platte horloge.

1 like

Klinkt goed! Er ligt een hele horlogewereld aan je voeten! :wink: Zoveel moois te koop! Zeker ook vintage! Ook al is dat wel goed oppassen. Maar heb je een mooie en goede, dan is dat echt genieten! Succes met sparen en vinden van jouw ideale horloge(s)!

1 like

Vandaag weer eens de mogelijkheid gehad voor een groepsfoto:

55 likes

Ik word sinds een aantal dagen opeens erg warm van die rootbeer GMT. Prachtapparaat!

3 likes

Mooi kwartetje zo!

1 like

Deze hè? :grinning_face_with_smiling_eyes:

helaas niet van mij…

21 likes

Mooi het klopt gewoon.

1 like

Jaaa zalig ding! Ik vond vroeger altijd die cijfers op de bezel te groot. Nu niet meer en geen idee waarom :man_shrugging:

2 likes

De bb58 voor een chronograaf? Zou wel wat toevoegen aan jouw collectie naar mijn mening. Speedmaster reduced bijvoorbeeld??

1 like

Schaamteloze cross post :grin:

49 likes

Mooi trio zo, genieten.

1 like