Ik vind het een leuke set. Misschien -we zijn hier van de gevraagde én ongevraagde adviezen - nog een leuke duiker erbij?
Ga weer terug naar twee, heerlijk setje zo. En dan eens goed nadenken over de nummer 3 die wat beter waterdicht is. Sowieso een duiker of GMT. Squale was leuk maar zoek toch iets meer “high end” super snob!!
Neig weer naar Tudor maar geen bb58(kan iets niet meer ontzien, schuld van @tompj) en de Pelagos al twee keer gehad en te groot voor mijn huidige smaak.
Wel clean en rustig zo
Wat is de eerste indruk van de Zodiac?
Ja, je hebt natuurlijk wel 'n duiker nodig.
Misschien deze. Mooie maat (40mm), kwalitatief , niet belachelijk duur en erg geslaagd qua looks, vind ik dan.
Hey bedankt gozer!
Je kunt het nauwelijks een “collectie” noemen. Die Seiko draag ik nooit meer — gaat ook nooit weg hoor door de emotionele waarde.
En zo’n Casio’tje mag geen naam hebben. Die is er vooral gekomen uit bittere noodzaak (sporten, strand, kamperen, etc). Vind het wel een kick idee — ene moment een Nomos van 2,5k, andere moment een Casio van nog geen 2 tientjes.
Duiker ey? Haalbaar: Oris Aquis (39,5mm) of Seiko SPB143 (zonder lumepip op de 3). Onrealistisch: BB58.
Maar ik weiger met het virus besmet te raken!
En toch zou gevoelsmatig een BB58 of blauwe 5 digit DJ een lekkere toevoeging zijn.
Is een doxa te toolish voor je? Anders wellicht een serica of een aquastar
De Spb blijft toch nog even idd - op een tropic wel erg goed (niet eerder geprobeerd want ik had niet de juiste pinnen maar die zijn vandaag binnengekomen - en daarmee een Joseph Bonnie erop gezet)
Ik verwachtte iets vergelijkbaars met een SPB143, hij stijgt daar iig boven uit.
De Tudor GMT zou wel goed staan hiertussen en ook een beetje duiker met 200m WR
Mooi spul!!
Tudor Pelagos FXD? Draagt echt niet groot, merkte ik laatst
Soms kom je gewoon tot een inzicht !
Mooie collectie man !
Mooi horloge dat zeker, maar niet echt iets voor mij die vorm en wijzerplaat.
Zeker, vaak aan de BB58 gedacht maar het is me wat te saai ofzo, weet niet wat het is. DJ heerlijk maar niet binnen budget en de santos voldoet prima als time only horloge
Doxa sub 300 heb ik gehad (2x zelfs haha) en de Aquastar is zeker mooi maar hou het bij de bekende merken
Zeker, zat ik ook al aan te denken. Lekker kleurtje ook. Heb hem al eens op de foto gezet als setje
Ja zeker ook lekker. Kan hem zeker hebben
De FXD erbij vind ik echt een geweldige match! Als je die vaste bars geen issue vindt natuurlijk. Leer, staal en nato… zwart, wit en blauw… allemaal mooie degelijke uurwerken, top merken… veel beter wordt het niet!
Of het zou een Grand Seiko moeten zijn
Eens. Zo heb je alles
Mooie verzameling! Is die Seiko rechts een mod?
Ja klopt! Originele marinemaster SBDX017 plaat en wijzers en verder veelal namoki onderdelen.
BB58 met blauwe dial ernaast