Wat is dat toch met ‘gebeuren’ dat dit steeds gebeurt.
Als ik het niet weet zet ik er altijd gewoon smurft neer. Gaat altijd goed en iedereen begrijpt wat je smurft.
Echt waar, Thijs? Bevalt de Tudor niet? En de SPB heb je toch net weer terug? Nog even 'n kans geven? Nou ja, zal niet moeilijk zijn om een nieuwe liefhebber te vinden. Heb je wat anders op het oog? Ja, Squale is natuurlijk helemaal top voor de vakantie!
Het kan mij niet zo veel smurfen wat een ander smurft of smurfd
Nou, ik niet dus…
Ow
Jammer hoor
Tis wat hè! Maar ik wordt een beetje gek van teveel keuze. Een dagelijks stalen horloge, een duiker en een beater zou genoeg moeten zijn denk ik.
Heel mooi!
Hoeveel secties zijn er in totaal?
Och, een 3 piece collection. Toch wel een beetje een droom van velen. Een mooi streven Ben al blij dat ik nu al een tijdje op 10 kan houden.
Haha dankjewel!
Al sinds 29 Mei niks meer veranderd nog nooit zo lang met hetzelfde setje gedaan. Zou ik dan toch de rust hebben gevonden
Ik kan de BB58 925 adviseren. Heel erg mooi
Van nieuw naar oud.
Nieuw = vandaag binnengekomen en straks gelijk in actie op de tennisbaan.
Oud = van m’n ouders gekregen voor m’n diploma bijna 20 jaar geleden.
Tussen de Seiko en de Nomos heb ik nog wel 2 jaar een ‘designer’ quartz gedragen (Linjer Classic) maar die heb ik toevallig gister verkocht.
Die 5 heeft trouwens zeker 10 jaar stil gelegen en loopt ongeserviced nog steeds als een zonnetje (hooguit +10/dag).
Mooi die Helson erbij!
Dank je, vandaag binnenkomen. Heerlijk horloge.
Toffe set zo
Mooie set! Lekker hoor