Jouw collectie op één foto deel VII

Wat is dat toch met ‘gebeuren’ dat dit steeds gebeurt.

3 likes

Als ik het niet weet zet ik er altijd gewoon smurft neer. Gaat altijd goed en iedereen begrijpt wat je smurft.

2 likes

Echt waar, Thijs? :open_mouth: Bevalt de Tudor niet? En de SPB heb je toch net weer terug? Nog even 'n kans geven? Nou ja, zal niet moeilijk zijn om een nieuwe liefhebber te vinden. Heb je wat anders op het oog? Ja, Squale is natuurlijk helemaal top voor de vakantie! :sunglasses: :desert_island:

Het kan mij niet zo veel smurfen wat een ander smurft of smurfd :man_shrugging:

Nou, ik niet dus…

Ow
Jammer hoor

2 likes

Tis wat hè! Maar ik wordt een beetje gek van teveel keuze. Een dagelijks stalen horloge, een duiker en een beater zou genoeg moeten zijn denk ik.

1 like

Heel mooi!

Hoeveel secties zijn er in totaal? :wink:

1 like

Och, een 3 piece collection. Toch wel een beetje een droom van velen. Een mooi streven :grin: Ben al blij dat ik nu al een tijdje op 10 kan houden. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha dankjewel!

Al sinds 29 Mei niks meer veranderd nog nooit zo lang met hetzelfde setje gedaan. Zou ik dan toch de rust hebben gevonden :thinking:

30 likes

Meer dan genoeg.
Beetje van dit en een beetje van dat.

23 likes

Ik kan de BB58 925 adviseren. Heel erg mooi :star_struck:

1 like

Van nieuw naar oud.

Nieuw = vandaag binnengekomen en straks gelijk in actie op de tennisbaan.

Oud = van m’n ouders gekregen voor m’n diploma bijna 20 jaar geleden.

Tussen de Seiko en de Nomos heb ik nog wel 2 jaar een ‘designer’ quartz gedragen (Linjer Classic) maar die heb ik toevallig gister verkocht.

Die 5 heeft trouwens zeker 10 jaar stil gelegen en loopt ongeserviced nog steeds als een zonnetje (hooguit +10/dag). :ok_hand:

14 likes

30 likes

Mooi die Helson erbij!

1 like

Dank je, vandaag binnenkomen. Heerlijk horloge.

1 like

Zodiac net binnen en een shitter in pre-order staan. Ik heb er zin in.

52 likes

Toffe set zo :ok_hand:

1 like

Mooie set! Lekker hoor

1 like