Jouw collectie op één foto deel VII

Heb je die Pro nu nog niet Dan?
Schande!

1 like

Is te klein voor me helaas :grimacing:

Daarom :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Je had het kunnen verdrievoudigen :slight_smile::smiley:

1 like

De 39mm kun je wel prima hebben hoor!

1 like

Ja die wel maar al een paar keer (3) gehad en die kan me niet bekoren :sweat_smile::grimacing:

1 like

Lekker die Ranger afbeuken, tophorloge voor jou naast een Rolex

Er zijn wat verschuivingen geweest. Grote horloges en stalen banden weggedaan, op de Roamer links boven na. Helaas door wat polsproblemen over aan het schakelen naar kleinere en dus lichtere horloges.

35 likes

Die Connie is mooi zeg! :star_struck:

1 like

Denk je dat? Ik zie nog geen tekenen van een echte kentering helaas… ik wil er wel eentje voor max 15k :wink:

1 like

Daling is gestart als ik C24 mag geloven;

3 likes

…en terecht, het sloeg en slaat nergens op…

Prijs boven de 24k?? Nog steeds belachelijk

Van 30k naar 24k :thinking:

1 like

En zelfs boven de 20k heb ik er moeite mee

Meer betalen voor een nieuw Rolex model, om een wachttijd te voorkomen, vind ik prima, maar een verdubbeling van de RRP? Pffff

Ho wacht, dit is een ander topic

4 likes

Graag ja!

2 likes

Deel van de collectie dan maar. De meest gedragen horloges op het moment. Van alle markten thuis met dit viertal.

78 likes

Inderdaad prachtig viertal. Mooie variatie. Jouw 2 JLC’s zijn ook :heart_eyes: en zien we hier te weinig terug op het forum

1 like

Wat blijft zo’n Explorer toch eigenlijk een tophorloge om naar te kijken, zeg.
Heerlijk eenvoudig, alles klopt daar gewoon aan.

5 likes

De laatste versie is de beste in de historie van de Explorer. Esthetisch klopt deze helemaal. Verhoudingen lugs/kast en taper band, allemaal exact goed. Beter dan de oude 36mm en de 39mm.
(Uiteraard zal niet iedereen de 36mm groot genoeg vinden, zeker niet als ze in bezit zijn van een stevige pols, maar verhoudingen zijn perfect).

5 likes