Jouw collectie op één foto deel VII

Ik ook :sunglasses: Graag zelfs

1 like

Alleen die minutenwijzer had een tikje langer gemogen :smirk:

10 likes

Hij is inderdaad perfect, hij draagt ook fijn. Echter voor mij was hij weer te eenvoudig. Ik heb hem weggedaan omdat ik hem wat te saai vond…

3 likes

… is goed vind ik vaak.

Keurig in lijn met met de uurmarkers. Ik trek dat wel. :+1:

Daar kan ik me ergens wel wat bij voorstellen, maar ik kan me ook voorstellen dat je hem daarna toch weer gaat missen.

Bij mij is het ook een horloge waar ik soms over twijfel, (toch iets kleine maat, vrij eenvoudig) maar aan de andere kant ben ik elke keer als ik hem draag toch weer overtuigd. De schoonheid zit hem juist in de eenvoud. Als puur eenvoudige no-nonsens klassieker is er geen betere keuze. Dat moet dan wel je ding zijn.

1 like

Uiteraard. Maar dat horloge kan altijd en overal (bijna dan) en voelt bij mij als een echte alleskunner. Tool watch vooral trouwens. Deze mag ‘echt’ gedragen worden en er zo uitzien. Wordt hij eigenlijk alleen maar mooier van.

1 like

Ditto! Twee keer geprobeerd. Blijft een mooi horloge, maar niet voor mij …

1 like

Hier idem. Maar ik sluit niet uit dat hij er toch nog een derde keer komt😅

2 likes

Idem 🫢 2x 39

Is toch altijd eerste slachtoffer in n aanval van collectie verkleining, en dan mis je m weer :persevere:

Misschien toch maar es de nieuwe 36 proberen?

Met 18,5 weet ik al wat de reden wordt als ie er uit moet…

Misschien maar gewoon houden als “The One”, puntje 10

8 likes

13 likes

Update. Fijn dit :slight_smile:

81 likes

Super! Die Zenith is een top toevoeging

1 like

Heel mooi trio! Die FXD blijft toch een gaaf stuk, zeker voor de zomer :ok_hand:

1 like

Lekker!

1 like

Om redenen kan ik hem niet wegdoen, maar mentaal zit de 39 ook wel vaak op de schop. Maar als ik echt naar 1 horloge zou moeten, zie ik weinig echt goede alternatieven in mijn collectie of gewoon daarbuiten.

1 like

Niet alles maar ik mocht er van de collage app maar tien kiezen :grin:

41 likes

Teruggeschroefd naar 3.
Eigenlijk ook wel fijn. Geeft wel n rust, Misschien nog wel zaken uit.
Snoeien om binnenkort terug te groeien.

69 likes

Nice!

Wat is het plan?

Nog geen idee. Volgoud? Iets van de Trinity? Of toch n streamliner? Ik twijfel nog

1 like