Mooi, hier kun je zo ook wel even mee vooruit. Gaafste reverso ooit.
Ja, dit oogt heerlijk logisch Prachtset.
Fijn ensemble hoor! Is een staalgouden Sub erbij niks voor je?
Is ‘drie’ een collectie of gewoon een trio?
Hangt ervan af of er een thema in zit of niet mijns inziens. Als het gewoon 3 mooie horloges zijn, kan je het moeilijk een collectie noemen
Waar zijn de tonnetjes gebleven?
Jazeker. Twee ook al.
Da’s niet met horloges.
Twee horloges maken nog geen collectie. Anyhow. Ik zit nog niet in die fase dat ik er 3 kan overhouden.
Eén is geen, twee is een setje, drie is een collectie
‘Collectie’ betekent gewoon ‘verzameling’. Een verzameling van 2 kan prima. Het is dan wel een kleine collectie.
De kans dat hier een
In wat voor configuratie ook komt is quasi onbestaande. Of tzou moeten aan listprijs zijn.
De tonnetjes de selectie niet overleefd.
De witte a38? zou wel komen mocht de panda ooit gaan. Een witte chrono altijd goed in n collectie.
Zaterdag mag ik de mijne ophalen, ben benieuwd naar de 36! Hopen dat ie net zo pakt als de 39.
Gaaf!
Houd er rekening mee dat hij een ietsie kleiner draagt dan een DJ36.
Zal vergelijkbaar zijn met m’n OP.
Moet lukken!
Klopt, vind ik ook. De verhoudingen op de plaat (tekst, wijzers en markeringen) zijn ook perfect.
Ik dus ook. Was precies deze 124270. Wat mij betreft hoeft Tom hem niet te verdedigen, want hij is bijna perfect. Ik had alleen te weinig “wow!”, wat ik nu wel bij de Zenith Manufacture heb. In een grotere collectie dan dat van mij zou ik hem misschien nog wel terug willen.
Daytona op OF
Meh, das met n halve rondlopen
116509
Heeeeerlijk!
Die is ook wel geinig. Alleen geen ceramic bezel.
Zou die bracelet ook los te bestellen zijn? ipv dat plastic bandje