Ik heb heb waarschijnlijk een keer ergens tegenaan gestoten. Hierdoor is de as van de balance wheel beschadigd
Gave collectie! Airman blijft ook een prachtig horloge
Ai, is zoiets kostbaar?
Wat een verwarring! Ik dacht al: dat is teveel moois voor één persoon
Hier mijn hele kostbare collectie op 1 foto, mijn grote trots. Wat een kanjers he en ze lopen allemaal zo netjes. Heb er wel voor op de wachtlijst moeten staan, maar na 5 jaar heb ik ze toch
Naar welke kringloopwinkel ga je de rest brengen, ik spaar ze namelijk net als postzegels
Jij boft! Zelfs een volgouden Sub. Jij hebt geluk gehad bij de AD
Ging niet zo makkelijk hoor, heb ze moeten paaien iedere week met een taart en champagne
Ik zou wat vaseline op je billetjes smeren dan
Ohh is dat de truck, heb ik daarvoor al die taarten en champagne gekocht. Nou ja, je moet er wat voor over hebben als je een Rollie wil
lijkt me toch een wachtlijst van 3-4 jaar.
sneller krijg je dat niet verkocht.
Wat een mooie muis
Ja natuurlijk, je denkt toch niet dat ik een echte Rolex kan betalen maar met deze hele mooie verzameling ben ik wel het mannetje toch. Mag ik nu in de whatsApp groep van Rolex, moet een arme ziel toch wat gunnen dunkt mij
Geweldig plaatje!
Zeker weten, kan ik echt geen afstand van doen. Wellicht alleen te ruil tegen een nieuwe Rolex sub maar daar moet ik echt goed over nadenken
Fred ‘ik ben me d’r eentje’ Panarai heeft wat tekort aan aandacht.
Geeft niets joh, van mij krijg je best wel aandacht hoor je bent een prima kerel. Mooie horloges heb je en een top lid op het HF. Nu nog even een Pam scoren en je bent er 1 uit de top 10 van het HF
. Heb ik je nu genoeg aandacht gegeven???