Jouw collectie op één foto deel VII

Kom op John, een dolletje moet kunnen. Niet alles zo serieus nemen, tis gewoon een gebbetje zoals in vele topics ook dolletjes worden gemaakt. Maar jij weet heel goed wat mijn collectie is, en ja ik heb die horloges ook echt. Je begint ergens als beginneling en je eindigt, ja waar eigenlijk. Deze zijn voor mij de weggeef horloges aan kleinkinderen, buurjongens enz.

1 like

Doe eens dan.

4 likes

2 weken geleden nog 2 nieuwe Armani horloges weggeven aan 2 buurjongens en dan moet je die gezichten zien met een grote glimlach, dat is mij meer waard dan verkopen voor een appel en een ei. En afgelopen week nog een mooie klok aan een HF lid weggegeven, dus kan niemand zeggen dat ik gierig ben toch :smile:

5 likes

Één van mijn favorieten inderdaad!

Baas :+1:t2:

4 likes

De huidige stand van zaken…
Vorige week een mooie 16610 aangeschaft,miste toch een sportieve sub in mijn collectie.
Voorlopig een stukje rust gecreëerd😊
Tenminste dat hoop ik haha​:joy::joy:

41 likes

Same here! Heb nog een aantal horloges die ik eerder zou weggeven dan de moeite nemen om ze te verkopen.

2 likes

En dan vooral aan jonge knulletjes/neefjes :smile:/zoons die rond de 11-12 jaar zijn en dan die lach, die is echt goud waard voelen zich dan echt even speciaal

2 likes

En niet per ongeluk die gouden Sub of Yacht-Master geven hè? Want dan lopen ze nog harder, hard lachend weg. :joy: :clap:

3 likes

Tis niet te hopen dat ik stom dronken ben, of helemaal van het padje. Maar een leuke Invicta die op een sub in de verte lijkt kan echt wel. Zijn ze echt het binkie :rofl:

2 likes

Vandaag m’n eerste doos aangeschaft en snel alle horloges er even ingepakt na werktijd. Eerste reactie van m’n vriendin: die gaat zeker helemaal vol?

artworks-000271222661-812y2e-t500x500

39 likes

Leuke collectie hoor! :+1:t2:

1 like

Met 2 nieuwe arrivals ziet de collectie er nu zo uit

49 likes

Netjes. :ok_hand:

Ga je twee Polars naast elkaar houden, of komt daar nog iets anders voor?

1 like

Mooi setje Rolexen! :ok_hand:

1 like

Voorlopig nog even bij elkaar houden, ik vind ze allebei nog zo mooi.

3 likes

Mooi 5tal. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten

1 like

Bedankt. Heb ik gelijk nog eens teruggekeken en smakelijk om gelachen. Krakakaaa!

1 like

Ik zie best grote collecties hier tussen.
Wat doen jullie met de ‘reserves’, deze variëren meestal tussen de 36 en 70 uur. Wind je die (vrijwel)dagelijks op van de horloges die je niet draagt of stel je elke keer dag, datum en tijd opnieuw in?

Ik geloof namelijk dat het virus ook op mij overgeslagen is. Na de eerste aanschaf zit ik al te kijken voor de volgende en kan niet kiezen tussen de volgende (Tudor Black Bay chrono & Zenith el Primero VpH) dus sluit niet uit dat ze ooit beide in de collectie komen

1 like

Leuke keuze. Ik zou beginnen met de Tudor BB Chrono. Wat mij betreft een aanrader

Ik heb meerdere automaten en de Watchwinder heeft slechts ruimte voor 2 horloges. Moet dus wel af en toe bij de beslissing om een horloge dat stil staat te dragen deze eerst verzetten. Kleine moeite

7 likes