Nieuw hier dus stel even mijn (tot dusver) bescheiden collectie voor. Nog steeds extreem dol op beide horloges
Een Black Bay Pro (op staal) en een SPB185J1 (op NATO strap) staan enorm hoog op mijn verlanglijstje maar time will tell (badum tss) wanneer die zich bij het rijtje voegen
Yep, was toen nog zo groen als gras met horloges bedoel ik natuurlijk . Daarvoor had ik een horloge voor de tijd, boeide mij verder niet wat voor merk, wist ik veel. Inmiddels ietsje wijzer
Heb je enig idee van wie vakantieveilingen en sla je slag is, niet alles is rotzooi hoor maar die adviesprijzen slaan dus gewoon nergens op en 3 dubbel verdienen. verzendkosten, administratiekosten en de provisie van derden
John de Mol dus…Maar om on topic te blijven: met horloges zie je het ook. De adviesprijs is gigantisch en als je de vraagprijs ziet, denk je een koopje te pakken te hebven. Nu ik wat meer weet waar ik op moet letten, trap ik er minder snel in.
Soms hilarisch hoe sommige leden op het blauwe gedeelte de betreffende horloges verkopen voor de helft van die ‘adviesprijs’ en het als deal bestempelen