Jouw collectie op één foto deel VII

Nieuw hier dus stel even mijn (tot dusver) bescheiden collectie voor. Nog steeds extreem dol op beide horloges :smiling_face_with_three_hearts:

Een Black Bay Pro (op staal) en een SPB185J1 (op NATO strap) staan enorm hoog op mijn verlanglijstje maar time will tell (badum tss) wanneer die zich bij het rijtje voegen :money_mouth_face:

27 likes

Heb je die Gamares van vakantieveilingen?

2 likes

Zou het ff zo laten, als je erg tevreden bent. Het zijn ook mooie horloges.

Leuke kast, zo. Je hoeft ze niet eens te dragen om ervan te genieten.

Yep, was toen nog zo groen als gras met horloges bedoel ik natuurlijk :wink:. Daarvoor had ik een horloge voor de tijd, boeide mij verder niet wat voor merk, wist ik veel. Inmiddels ietsje wijzer :smile:

2 likes

Ik herinner me nog dat je hier net op het forum kwam.

afbeelding

6 likes

Ik heb een tijdje op vakantieveilingen gekeken. Heb zelfs een paar veilingen ‘gewonnen’. Gelukkig geen horloges, alleen andere rotzooi.

1 like

Die seiko’s zijn leuk he!:+1::grin:

1 like

Super mooie kast, lijkt een beetje op mijn whisky kast :grin:. Denk dat ik ook maar naar zo een kast ga toewerken dan ben ik compleet. :sunglasses:

Absoluut, Seiko is altijd leuk! :slightly_smiling_face:

1 like

Heb je enig idee van wie vakantieveilingen en sla je slag is, niet alles is rotzooi hoor maar die adviesprijzen slaan dus gewoon nergens op en 3 dubbel verdienen. verzendkosten, administratiekosten en de provisie van derden :smile:

John de Mol dus…Maar om on topic te blijven: met horloges zie je het ook. De adviesprijs is gigantisch en als je de vraagprijs ziet, denk je een koopje te pakken te hebven. Nu ik wat meer weet waar ik op moet letten, trap ik er minder snel in.

1 like

:+1:

• De reverso op een andere band.
    De stiksels, dikte en kleur doen afbreuk aan het design imo.
  • De squale eruit en een heel ander type erin.
  • De goudkleurige dress watch eruit (als dit geen erfenis is dan he).
1 like

Thanks, heel tevreden over. Nu ben ik wel benieuwd naar je Whisky kast eigenlijk :grin:

Klopt! Uiteindelijk wil het oog ook wat als ze opgeborgen zijn :grin:Al dat moois mag gezien worden.

Soms hilarisch hoe sommige leden op het blauwe gedeelte de betreffende horloges verkopen voor de helft van die ‘adviesprijs’ en het als deal bestempelen :joy:

1 like

9 likes

Unieke foto Bill. Maar jij hebt dan ook bovengemiddeld veel horloges. Is dit je uitzicht vanuit bed?

3 likes

Die bevalt zeker goed :blush:

1 like